Ceone Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 en hackad gurka Tror inte dom säljer hackad gurka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Tror inte dom säljer hackad gurka Bostongurka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Bostongurka ? Den är skivad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Behöver hjälp omgående med vad jag skall ge till medlemmarna i min familj! Syster 29 år, tre bröder (19, 20 och 31) samt min mamma och pappa. Själv önskar jag mig nya trumpinnar (FiberSticks ), kläder, pengar och lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Den är skivad Bostongurkan är hackad. Såhär föddes bostongurkan: Det var en nisse för en tid sedan som hade en fabrik som gjorde smörgåsgurka då skivade man gurkan och lade in den som man gör i dagens läge. Men, man slängde alltid ändarna för man ansåg att kanterna inte var tillräckligt fina för folket att äta. När ägaren till företaget fick reda på det så blev han rasande för att de slösade med gurkorna så dant. Så han "uppfann" bostongurkan, som är de överblivna kanterna på gurkan som är hackad och inlaggd. Ungefär så föddes bostongurkan. Fan, vilket liv jag har, sitter och lär mig om bostongurka . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Bostongurkan är hackad. Såhär föddes bostongurkan: Det var en nisse för en tid sedan som hade en fabrik som gjorde smörgåsgurka då skivade man gurkan och lade in den som man gör i dagens läge. Men, man slängde alltid ändarna för man ansåg att kanterna inte var tillräckligt fina för folket att äta. När ägaren till företaget fick reda på det så blev han rasande för att de slösade med gurkorna så dant. Så han "uppfann" bostongurkan, som är de överblivna kanterna på gurkan som är hackad och inlaggd. Ungefär så föddes bostongurkan. Fan, vilket liv jag har, sitter och lär mig om bostongurka . Man kan inte hacka sådana ränder som det är i bostongurkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Bostongurkan är hackad. Såhär föddes bostongurkan: Det var en nisse för en tid sedan som hade en fabrik som gjorde smörgåsgurka då skivade man gurkan och lade in den som man gör i dagens läge. Men, man slängde alltid ändarna för man ansåg att kanterna inte var tillräckligt fina för folket att äta. När ägaren till företaget fick reda på det så blev han rasande för att de slösade med gurkorna så dant. Så han "uppfann" bostongurkan, som är de överblivna kanterna på gurkan som är hackad och inlaggd. Ungefär så föddes bostongurkan. Fan, vilket liv jag har, sitter och lär mig om bostongurka . tog fel bland alla gurksorterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Man kan inte hacka sådana ränder som det är i bostongurkan Nu vet du inte riktigt vad bostongurka är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Vad vore väl Gtasajten utan offtopic och spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag önskar mig en xbox 360 eller nintendo wii --> kan inte bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Nej, allt det där du redan har, vad sägs om en Get? Hehehe. Fel, mister I Paint blir GIF korniga, Jpeg blir grötiga (kolla tältet), och färgerna reduceras och/eller förvrägs på båda. Hm, när du lägger fram det så.. Jag skulle kalla JPG:n för "grötkornig" och GIF:en för.. prickig.. Nåja. När jag berättade för mor min vad jag önsakr mig i julklapp så savarade hon att hon redan har köpt presenter till mig.. Hoppas hon skojade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Hehehe. Hm, när du lägger fram det så.. Jag skulle kalla JPG:n för "grötkornig" och GIF:en för.. prickig.. Nåja. När jag berättade för mor min vad jag önsakr mig i julklapp så savarade hon att hon redan har köpt presenter till mig.. Hoppas hon skojade.. Hahaha där blev du ägd Det är därför man drar med sig sina föräldrar till Stockholm och pekar ut saker vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Ser fortfarande ut som vanligt, bara det att nu vet jag att jag kommer att få ett psp. 1.Playstation Portable (PSP). 2.Pengar. 3.Plattskärm till datorn. 4.Ljudsystem till datorn (högtalare och baslåda). 5.The Simpsons-boxar Säsong 3 och uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag hänvisar till denna insiktsgivande nsändare: Ge julklappspengar till dem som behöver Ännu en gång drar julruschen i gång. Nu ska alla ta igen för de 364 dagar vi har negligerat våra kära genom att ge saker som ändå kommer att glömmas bort. Personligen har jag tröttnat på denna julstress och överkonsumtion. I år kommer jag att göra slag i saken och bojkotta handeln helt. Jag kommer i stället att ge bort motsvarande summa pengar till dem som verkligen behöver mina pengar. Du kan också bidra till en friskare värld, konsumera mindre och ge pengarna till välgörenhet i stället. Barn i u-länder behöver dina hundralappar mer än storföretagen. MICHAEL RYDÉN Släng in något anti-religiöst och ni har mig i ett nötskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Yes! Idag blev den sista julklappen (av dem 2) köpta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jag hänvisar till denna insiktsgivande insändare: *text* Släng in något anti-religiöst och ni har mig i ett nötskal. Men det är ju viss skillnad på att ge bort julklappar och att överösa sina bortskämda ungar med julklappar för (tio)tusentals kronor. Att ge sina syskon och föräldrar en varsin julklapp för omkring femtio spänn är ju skillnad mot att man ger alla sina barn en nextgenkonsol och en plattskärm vardera. RavenE: (Offtopic igen) Är det du eller dina päron som plockar PSPn från hyllan? Det är viktigt att du får rätt från början, för det är inte lätt att byta sen. Du ska kolla på streckkoderna för att se en bokstav som ska vara så låg som möjligt för att du ska kunna köra diverse homebrewprogram som är sjukt bra. Info. Dessutom ska du öppna UMD-luckan och kolla om du kan nedgradera din PSP, om du skaffar en låda med låg bokstav har du högre sannolikhet att få en PSP som går att nedgradera. Info. Jag går alltid offtopic, bota mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 RavenE: (Offtopic igen) Är det du eller dina päron som plockar PSPn från hyllan? Det är viktigt att du får rätt från början, för det är inte lätt att byta sen. Du ska kolla på streckkoderna för att se en bokstav som ska vara så låg som möjligt för att du ska kunna köra diverse homebrewprogram som är sjukt bra. Info. Dessutom ska du öppna UMD-luckan och kolla om du kan nedgradera din PSP, om du skaffar en låda med låg bokstav har du högre sannolikhet att få en PSP som går att nedgradera. Info. Vad jag har sett på Digg så ska det gå att köra homebrew (eller i alla fall påväg) med firmware 3.00 vilket är näst senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Yes! Idag blev den sista julklappen (av dem 2) köpta WTF?! Du är en månad tidig. Julhandeln hos min familj börjar inte förrän den 20:e december. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 WTF?! Du är en månad tidig. Julhandeln hos min familj börjar inte förrän den 20:e december. Samma här. Handla julklappar den 23e är tradition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 RavenE: (Offtopic igen) Är det du eller dina päron som plockar PSPn från hyllan? Det är viktigt att du får rätt från början, för det är inte lätt att byta sen. Du ska kolla på streckkoderna för att se en bokstav som ska vara så låg som möjligt för att du ska kunna köra diverse homebrewprogram som är sjukt bra. Info. Dessutom ska du öppna UMD-luckan och kolla om du kan nedgradera din PSP, om du skaffar en låda med låg bokstav har du högre sannolikhet att få en PSP som går att nedgradera. Info. Jag går alltid offtopic, bota mig! Vad jag har fått veta hittills är att jag ska få pengar för att köpa ett. Mest troligtvis blir det nån hundring billigare på mellandagarna. Tack för tipsen ang. homebrewprogramen (vad är det?) och nedgraderingen. (Varför ska man nedgradera?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts