Ceone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) World Redigerad 8 december, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Wii + Zelda och Mario Pengar, kläder Cintiq 21ux (ca 30 000kr, vilket aldrig kommer ske) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Ska klara av födelsedagen först men jag antar att det blir datorprylar och sådär. (pengar också såklart) Vad jag ger bort får vi se, lite väl tidigt att börja tänka på sånt här. Redigerad 8 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 En fungerande dator... Eller nånting elektroniskt! En ny mobil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Vad jag ska önska mig: -Pengar -Några skivor -Högtalare -Presentkort på Kläder -Moppe tillbehör -Kokbok -Mp3-spelare Vad jag ska ge bort: Kanske nån söt liten sak till några kompisar Hoppas jag får nått av de jag önskat mig också Redigerad 8 november, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag kommer vara i Thailand! Det räcker för mig.. nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Tapeter som matchar stolen jag fick förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vet inte, får väl nåt roligt antar jag. En slant så jag kan köpa datorn jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Önskelista: De Hunter Thompson-böcker jag ännu inte lästEn MP3-spelare på minst 30 GBThe Legend of Zelda: Twilight Princess Fred på jordenCarolas karriärsavrättning Gåvorna är jag inte klar med vad dessa ska bli. Redigerad 8 november, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ny dator/uppgradering Hundvalp Ratt&Pedal @ datorn Typ de enda jag kan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Önskelista: De Hunter Thompson-böcker jag ännu inte läst En MP3-spelare på minst 30 GB The Legend of Zelda: Twilight Princess Fred på jorden Carolas karriärsavrättning Gåvorna är jag fortfarande inte klar med vad dessa ska bli. Där sa du nånting! Tillägg på önskelista: MP3'a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ingenting i år, eftersom att jag är så jävla bortskämd. Kan dock hända att jag får ärva min farfars H&M-aktier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 PengarKläderPSP/Xbox 360Först och sistnämda kan komma istället för varandra. Jag kanske alltså bara kommer att önska mig pengar och kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Pengar. Och en iPod Video, 80gb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Nä.. Usch.. Jul snart. Vart tar alla dagar vägen? :'( Har inte ens tänkt ut ens vad jag ska önska mig till jul. Men en Wii och pengar vore ju inte helt dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Här kommer min långa önskelista : Nya hörlurar Ny mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag ska önska En 250 gb(eller mer) stor extern hårddisk. Pengar Något/Några spel Måhända att jag önskar mig ett Wii bara för att se om de verkligen köper en till mig Jag ska ge bort Tavlor till de vuxna Något smått och gott till barnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Jag önskar: Gears Of War En förhandsbokning på Mass Effect Pengar Att min lillebror inte får det han önskar mest, det är alltid lika roligt att se honom grina. Ja... det var det. Ge bort något har jag inte planerat in, är för snål. Redigerad 8 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Lite fina kläder och BFMVs Live-DVD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Wii med Zelda (nya mariot är så gay) Pengar och ännu mer pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts