jacke(goD) Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 HJÄLP MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Men herregud de har gått 20 minuter Sluta spamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Hjälp med domestobot mission BEHÖVER KODEN VAD ÄR KODEN HJÄLP mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minns inte vad koden var, men det är ju ganska lätt att testa sig fram. Jag ägde på det spelet förut... Tror att man skulle använda siffrorna 1347. Nåt sånt, men ordningen minns jag inte. Du ser ju om siffrorna är rätt eller inte... Redigerad 1 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Kan någon berätta lite om Umbertos roll i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Kan någon berätta lite om Umbertos roll i spelet? Väldigt liten, han pratar vidare om Cojones och så, men denna gång är det inte Haitians han stör sig på, utan Cholos. Varje (3-4 st) uppdrag inleds med saker i stil med "åk och hämta/döda honom/dem, eller har du inga kulor?" och sen suckar Vic och gör det han är tillsagd. Inte lika humoristiskt som i VC där han hade kompanjoner som var lika galna... Såvida han inte återkommer senare i VCS, jag har haft en del att göra så jag har fortfarande inte klarat spelet. Redigerad 1 december, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Såvida han inte återkommer senare i VCS, jag har haft en del att göra så jag har fortfarande inte klarat spelet. Han hjälper en skydda sina affärer senare! Han och mer eller mindre alla andra man jobbat med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Väldigt liten, han pratar vidare om Cojones och så, men denna gång är det inte Haitians han stör sig på, utan Cholos. Varje (3-4 st) uppdrag inleds med saker i stil med "åk och hämta/döda honom/dem, eller har du inga kulor?" och sen suckar Vic och gör det han är tillsagd. Inte lika humoristiskt som i VC där han hade kompanjoner som var lika galna... Såvida han inte återkommer senare i VCS, jag har haft en del att göra så jag har fortfarande inte klarat spelet. Hehe. Låter ganska kul iaf tycker jag. Har han sitt café redan 1984 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Hehe. Låter ganska kul iaf tycker jag. Har han sitt café redan 1984 då? Vad jag minns är det fortfarande hans pappas, och inte sitt eget/samdrivet med pappans. Merkky, tack så mycket. Inte för att det var nån hejdundrandes spoiler, men keep it down tills nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vad jag minns är det fortfarande hans pappas, och inte sitt eget/samdrivet med pappans. Merkky, tack så mycket. Inte för att det var nån hejdundrandes spoiler, men keep it down tills nästa gång. Oj, sry. Tänkte inte att det var alltför farligt antagligen, minns inte ens när jag skrev det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Oj, sry. Tänkte inte att det var alltför farligt antagligen, minns inte ens när jag skrev det! Just den där var ju inte så farlig, men vem vet vad som kan hända nästa gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Just den där var ju inte så farlig, men vem vet vad som kan hända nästa gång? Jo! Men jag brukar spoilervarna, men inte den ggn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ett av de svåraste uppdragen (enligt mig) är när man Ska hjälpa Umbertos pappa att ta sig från arenan till hans café utan att bli för uppjagad för hans dåliga hjärta. Tog mig flera gånger att lista ut att man kunde åka vid hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ett av de svåraste uppdragen (enligt mig) är när man Ska hjälpa Umbertos pappa att ta sig från arenan till hans café utan att bli för uppjagad för hans dåliga hjärta. Tog mig flera gånger att lista ut att man kunde åka vid hamnen Hehe, tittade försiktigt och den har jag kört. Klarade på första, tog lite omvägar i Little Havana bara så fixade det sig. Men de började skjuta på mig precis när jag var framme, så jag hade tur att den inte maxade en sekund senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Tog också en massa omvägar i LIttle Havana, då gick det finfint. Jag tkr att domestobot uppdraget var lite jobbigt, det tog sån tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Jag har fastnat på uppdraget när man ska hjälpa Louise som är kidnappad. Lance dör ju hela tiden på vägen dit. Har försökt säkert 15 gånger nu utan att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Tänkte fråga om det är nåt som är nytt med karatan till VCS? Nåt som har ändrats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Några extra vägar är det, men ingen större skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Sunshine Autos är en byggplats, den stora parkeringen rakt väster om Big Mitch Bakers ställe är också en enorm byggplats, Washington Mall är också en byggplats Riktigt synd på Washington Mall där, jag tyckte det var fin atmosfär i det kvarteret. Sunshine Autos kunde vi gott ha fått behålla, tycker jag. Det var ju en riktigt välarbetad byggnad Men extravägen som är precis vid Sunshine är praktisk, annars var man tvungen att köra en konstig genväg in i Little Havana, vid Umbertos café. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts