Gta_Erra Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Kan man inte ducka? I sånna fall va segt! kan man köra flygplan? helikopter? Kan någon skicka en bild på den där vagnen ni snacka om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ja man kan åka flygplan och helikopter. En sak jag undrar är vart svävaren finns. Alltså inte den som ser ut som den i SA utan den som mer såg ut som en truck. (hittar inte bilden, men den finns här på sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Det är roligare så för då kollar folk Hahaha! Om det är vitt blir man ju nyfiken och kollar! Se, du tittar ju! Ja man kan åka flygplan och helikopter. En sak jag undrar är vart svävaren finns. Alltså inte den som ser ut som den i SA utan den som mer såg ut som en truck. (hittar inte bilden, men den finns här på sidan) Man får den i ett uppdrag, sen kan man köpa den nånstans, typ på andra ön. Minns inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Ja man kan åka flygplan och helikopter. En sak jag undrar är vart svävaren finns. Alltså inte den som ser ut som den i SA utan den som mer såg ut som en truck. (hittar inte bilden, men den finns här på sidan) Du menar alltså inte den som finns här? (Orkar inte fota min egen karta, tar gamla VC istället.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon Andersson Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Jag har inte Vice City Stories men jag undrar en sak. Jag har hört att vädret är mer extremt, att man inte skall simma när det är storm. Stämmer det Redigerad 16 november, 2006 av Simon Andersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Jag har inte Vice City Stories men jag undrar en sak. Jag har hört att vädret är mer extremt, att man inte skall simma när det är storm. Stämmer det Lögn, man kan simma i alla väder. Men himlen är gudomlig. Och det är nästan mildare regn än i dom tidigare spelen. Mindre regn, och när det väl regnar så är det inte så illa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T Vercetti Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Spitz 6 kallas de. Bilden finns på GTA: vcs ny info sidan 2 på den här webbplatsen. (Jag vet inte hur man länkar så det är därför som jag inte gjorde det) Redigerad 16 november, 2006 av T Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Om det blåser mycket blir helikoptern svårmanövrerad Men det går inte att simma till andra ön, när du är nära ön så kommer jättehöga vågor som inte går att simma emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Men himlen är gudomlig. Visst är den lika vacker och färggrann som i VC, men går inte solen ner tidigare? Det börjar ju redan vid 1800, vad jag minns var det 2000 i VC. (Att man vet och analyserar såna här saker tyder på att man är en riktig gamer, eller att man spelat för mycket. Eller både och. Eller att man bara tycker att hela VC/S/ är underbart! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Kanske är på två olika årstider o.O VC på sommaren, och VCS på våren/hösten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Visst är den lika vacker och färggrann som i VC, men går inte solen ner tidigare? Det börjar ju redan vid 1800, vad jag minns var det 2000 i VC. (Att man vet och analyserar såna här saker tyder på att man är en riktig gamer, eller att man spelat för mycket. Eller både och. Eller att man bara tycker att hela VC/S/ är underbart! ) Den är gudomlig! Jo jag tror att det var 2000. Btw, om man är en riktig gamer, då spelar man mycket! Hah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Skvätter blod/regn på "rutan", så som det gjorde i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Du menar med motorsåg? Ska kolla senare. Först måste jag skaffa en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Du menar med motorsåg? Ska kolla senare. Först måste jag skaffa en... Japp, blod skvätte när man använde motorsågen. Men sen när det regnade så skvätte det ju vatten på rutan. Är det med? Fattar inte varför de plockade bort det i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Japp, blod skvätte när man använde motorsågen. Men sen när det regnade så skvätte det ju vatten på rutan. Är det med? Fattar inte varför de plockade bort det i San Andreas. Nej det är borta! tror jag. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Regnet vet jag är borta, blodet vet jag inte. Kollar en annan gång, inte nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Måste undersöka! Fast mitt VCS är typ hemma hos pappa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Varken regn eller vatten skvätter på skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Varken regn eller vatten skvätter på skärmen. En grej som var typ det bästa med VC, förutom atmosfären! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jacke(goD) Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Hjälp med domestobot mission BEHÖVER KODEN VAD ÄR KODEN HJÄLP mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts