Vice. Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Eftersom en stor del av medlemarna inte vill se en jury så gör vi ett mellanting då. Ni mailar era röster till mig, som sedan räknar ihop dem och presenterar resultaten. Redigerad 9 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Eftersom en stor del av medlemarna inte vill se en jury så gör vi ett mellanting då. Ni mailar era röster till mig, som sedan räknar ihop dem och presenterar resultaten. Mycket bra lösning tummen uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Har ni uppfattat mig korrekt rätt? Tack på förhand ifrån Karl-Olov Nordin i Herrhagen/Falun i Dalarna. ot: Jag som svarar på ditt inlägg heter Karl-Olov Nordin. Det där är humor tycker jag just nu. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Eftersom en stor del av medlemarna inte vill se en jury så gör vi ett mellanting då. Ni mailar era röster till mig, som sedan räknar ihop dem och presenterar resultaten. Det är jag med på. Låter som en bra lösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Vet inte om det har blivit nämt men: Vice, varför inte ha både och? Ungefär som i Melodifestivalen? Medlemmarna får rösta och rösterna räknas ihop på något vis och det finns dessutom en jury som ger mer poäng. Eller tänkte jag rätt? EDIT: Såg ditt nyra förslag Vice, vilket låter som en bra idé. Redigerad 9 november, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts