Jump to content

Jurry eller ej!?

Vice.
 Share

Jury eller bara pollar.  

90 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

För att få ett slutgilltigt svar!

Om "Ja" sidan vinner, kommer det upp en tråd i morgon där vi nominerar de som skall få ta plats i juryn.

Och som sedan, på Galakvällen kommer att välja ut vinnarna, av de nominerade som ni kommer att få välja ut i en poll lite längre fram.

Om "Nej" sidan vinner, gör vi som föregående år. Vi skapar en tråd där vi säger vilka som skall nomineras och sedan skapar en tråkig poll för varje kategori så att man kan rösta på de nominerade. Och se redan efter ett par timmar vem som vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Jury? Nej tack!

Istället vill jag se: PM eller "topic"-röstning.

Varför? Tycker att hela forumet ska få vara med och säga sitt :)

Gör som jag sagt inget om det är jury, det blir ju spännande på sitt sätt men det e kul att få vara med och påverka :(

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jeez. :)

En riktig gala har en jury, varför ska inte vår ha det?

För att vi inte ens är inärheten utav en "riktig" gala. Vi är ett webbforum som inte är särskillt stort, och därför är det ganska absurt att ha en jury. Men jag orkar inte tjaffsa om det här också, vi får se vad rusultatet blir.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor