Vice. Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 För att få ett slutgilltigt svar! Om "Ja" sidan vinner, kommer det upp en tråd i morgon där vi nominerar de som skall få ta plats i juryn. Och som sedan, på Galakvällen kommer att välja ut vinnarna, av de nominerade som ni kommer att få välja ut i en poll lite längre fram. Om "Nej" sidan vinner, gör vi som föregående år. Vi skapar en tråd där vi säger vilka som skall nomineras och sedan skapar en tråkig poll för varje kategori så att man kan rösta på de nominerade. Och se redan efter ett par timmar vem som vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Edit: Jurry för vad? Så det inte blir några missförstånd. Redigerad 8 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Edit: Jurry för vad? Så det inte blir några missförstånd. För forumgalan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Jury? Nej tack! Istället vill jag se: PM eller "topic"-röstning. Varför? Tycker att hela forumet ska få vara med och säga sitt Gör som jag sagt inget om det är jury, det blir ju spännande på sitt sätt men det e kul att få vara med och påverka Redigerad 8 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ja, jag vill ha en jury! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ja, jag vill ha en jury! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jury? Nej tack! Istället vill jag se: PM eller "topic"-röstning. Varför? Tycker att hela forumet ska få vara med och säga sitt Precis som i en demokrati Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Precis som i en demokrati Men jeez. En riktig gala har en jury, varför ska inte vår ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Men jeez. En riktig gala har en jury, varför ska inte vår ha det? För att vi inte ens är inärheten utav en "riktig" gala. Vi är ett webbforum som inte är särskillt stort, och därför är det ganska absurt att ha en jury. Men jag orkar inte tjaffsa om det här också, vi får se vad rusultatet blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ja. Det blir säkert bra med en jury. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Ja jag vill ha en jury Redigerad 8 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Röstar för en jury. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Klart vi ska ha en jury Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag håller med SlewME här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vi ska för INTE ha en jury. (Jurry?) Alla på forumet ska få säga vad dom tycker, Inte rösta fram några medlemmar som ska välja åt dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jury Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ingen jurry, tack. Finns flera skäl. Det kan vara svårt att utse en balanserad jury över ett forum, och sedan kontrollera deras objektivitet (så det inte blir några "kompisfavoriter"). Demokrati, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Om det mot all förmodan inte skulle bli en jury så vill jag då rakt inte ha några förbannade pollar. Hur lätt är det inte att fuska då? Hoppas att Vice. i så fall ställer upp med att få inboxen sönderbombad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag råkade rösta fel, men jag vill inte ha en jury. Låt oss idka demokrati i den mån det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag råkade rösta fel, men jag vill inte ha en jury. Låt oss idka demokrati i den mån det är möjligt. Bull läge. Kan inte ta tillbax en röst. Samma regler som i valet till riksdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts