Incognito Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hei på dere her på "GTAsajten". Jeg håper det er greit at jeg tar det på norsk siden jeg er Norsk og ikke Svensk. Jeg går under nicket Daffy men siden det allerede var opptatt måtte jeg ta et annet. Tenkte jeg skulle poste en stuntfilm jeg gjorde ferdig for en stund siden som jeg brukte 3 måneder på her. Håper på konstruktiv kritikk. http://files.filefront.com/Daffy_PostMorte...;/fileinfo.html 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vi vet alla att norrmän är misslyckade, men Daffy är bland de bästa i världen på att göra en sak: GTA stunting och redigera stuntingfilmer. Är du intresserad av stunting är detta en film du måste se, troligen en av de bästa som gjorts (självklart har folk olika åsikter om detta). Det är iaf min favoritfilm och om du ser den så förstår du varför. Förresten, jag är med litegrann på ett hörn också, ni kan se ett gäststunt av mig i filmen. Grymt bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Daffy? Hejsan! Post Mortem är relativt bra. Editeringen är så gott som fulländad . (Är det bara i Norden det finns jättejättebra redigerare? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Den är veerkligen bra! Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vad jag ogillar att Liberty City ska vara med i alla VC-filmer. Menmen, filmen var rejält grym! Ja, riktigt grym. Helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Wow, väldigt snyggt redigerad! Tackleberry var ju med på ett hörn också. Om jag nu ska nämna något negativt - det är lite störande när eftertexterna är en tredjedel av filmen. Jag har bara 0,5mbit, så filmen tog 40 - 30 minuter att ladda ner och då hade man gärna velat se mer stunt och mindre eftertext. I för sig lade du in några stunt i eftertexterna vilket var bra, men det hade ändå kunnas kortas ner lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Incognito Skrivet 10 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Takk for de positive tilbakemeldingene... virkelig hyggelig å lese Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Takk for de positive tilbakemeldingene... virkelig hyggelig å lese Du ska få mer! *Laddar ner* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Takk for de positive tilbakemeldingene... virkelig hyggelig å lese Du förtjänar det. En till sak, nu när jag såg den igen. Jag förstår inte riktigt mig på introt. Det är väldigt snyggt när ambulansen åker igenom stan med Path spelandes, men sedan kommer helt plötsligt en stor platta med en massa klipp ihopklistrade och den fina låten tonas bort. Det skulle vara snyggare om du skippade den scenen och behöll Path spelandes. I för sig kanske du ville ha en mer adrenalinpumpande låt, men det ger ett väldigt konstigt intryck när inte Ambulansen spelar den minsta roll i resten av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Jag tyckte plattan med de ihopklistrade klippen var ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Jag tyckte plattan med de ihopklistrade klippen var ball. Det var väl inget fel med den, men den bröt ju stämningen lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Tycker filmen var väldigt bra, lätt en utav de bästa jag sett.. Daffy är ju bra på sånt här jag förväntade mig inget annat än nått riktigt bra. BTW, ska nog kolla på den en gång till nu ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Det var väl inget fel med den, men den bröt ju stämningen lite. Påminde lite om den o så coola inledningen på "Worlds most amazing videos" på sexan Fin film. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Vi vet alla att norrmän är misslyckade, men Daffy är bland de bästa i världen på att göra en sak: GTA stunting och redigera stuntingfilmer. Är du intresserad av stunting är detta en film du måste se, troligen en av de bästa som gjorts (självklart har folk olika åsikter om detta). Det är iaf min favoritfilm och om du ser den så förstår du varför. Förresten, jag är med litegrann på ett hörn också, ni kan se ett gäststunt av mig i filmen. Grymt bra film! Stort jävla ord, laddar ner filmen, jag vill ha tillbaka VC så jag kan stunta. Tackle, stuntar du i VC/LC också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tackle, stuntar du i VC/LC också? Ja, men gå inte off-topic nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag tkr plattan i början var riktigt cool. Skulle varit riktigt snyggt om kameran zoomade in på en skärm och såg stuntet det viset. Istället för att stuntet fadade fram. Tror inte ni förstår! Men, grym film. 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag tkr plattan i början var riktigt cool. Skulle varit riktigt snyggt om kameran zoomade in på en skärm och såg stuntet det viset. Istället för att stuntet fadade fram. Tror inte ni förstår! Men, grym film. 10/10! Jag, förstår:P, trodde det skulle bli så när jagh såg plattan och så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Det här var faktiskt den första stuntfilmen jag verkligen tyckte om. Jag tror jag har kollat på den mellan 7-10 gånger nu. Riktigt bra jobbat! En sak jag undrade var; Om man kollar på Tackleberrys stunt, hur gjorde han för att få samma klipp i flera olika vinklar? Redigerad 19 november, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det här var faktiskt den första stuntfilmen jag verkligen tyckte om. Jag tror jag har kollat på den mellan 7-10 gånger nu. Riktigt bra jobbat! En sak jag undrade var; Om man kollar på Tackleberrys stunt, hur gjorde han för att få samma klipp i flera olika vinklar? Man spelar in det flera gånger, Men annan vinkel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Man spelar in det flera gånger, Men annan vinkel Exakt. Först sparar man en repris, som man sedan spelar in ifrån. Om man inte rör musen när man visar en repris, så kommer den att spelas upp i "cinematic view". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts