fido vercetti Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Det är ju fler som äger ps2 än psp. Och ps2 är ju mycket mer populär, så jag tror att R* tjänar mer på att göra det till ps2 än psp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Men Rockstar hade ju sagt i nån intervju att dom inte hade nå planer på att göra det till ps2 så man vet aldrig dom kanske ändrar sig Redigerad 13 november, 2006 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Jag bryr mig inte så mkt bara den kommer ut till PS2. Skulle det inte komma ut till nån konsoll så skjuter jag mig! Fast Reply = första gången Ladda bössan, det kommer inte till nåt annat än PSP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ni kan skriva ut er ilska hur mycket ni vill R* och Sony kommer inte lyssna, själv tycker jag att det här skapar dålig stämmning på en annars så bra sajt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Varför skulle detta skapa dålig spänning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Ska köpa ett psp i mellandagarna, får se om jag köper lcs och vcs, men det blir det nog. Fast reply, mkt användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 =o ! Fast Reply Bryr mig inte ett smack om VCS och LCS. Bärbara kopior är inte bra, Köper inget GTA förräns GTA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 =o ! Fast Reply Bryr mig inte ett smack om VCS och LCS. Bärbara kopior är inte bra, Köper inget GTA förräns GTA4 LCS kan jag förstå, men VCS var riktigt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Exakt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Jupp Jupp! En kul grej (ja, kul! Inte dålig!) är att jag hittar överallt i staden redan, så när jag senare ska jaga 100% kommer jag inte använda kartor. Jag har 100% i VC, SA och LCS. VC hittade jag ju inte så bra i i början, så när jag skulle göra 100% använde jag kartor. SA var alldeles för stort, så där använde jag också kartor. Det var ingen favorit dessutom, så jag tyckte inte det förstörde. LCS bygger ju på GTA3, som jag knappt kört. Har faktiskt aldrig klarat mer än att komma till tredje ön. Där använde jag också kartor. Men nu i VCS däremot, det är en stad jag kan utan och innan (åtminstone VC) så det här är det första GTA-spelet jag känner att jag kan strunta i kartor för 100%, jag ska klara det ändå. Åtminstone så långt det går, jah har redan hittat 30 ballonger utan att leta nåt särskilt. Bara tänka "vad var de hemligaste ställena i VC?", plus att cruisa emellan Empire-ställena och uppdragen. Då ser man mycket. En bonus är helikoptrarna, det blir mycket roligare och enklare! Redigerad 16 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts