Mervin Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Nå vilken har du? Själv har jag custom firmware 2.71 SE-B" Vilken har DU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 2.82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag har 1.5. Men varför skapa en sådan här tråd? Om du verkligen tycker att det är så intressant att veta vad "Oskarofrya" på Gtasajten har för frimware på sitt PSP så har du missat mycket här i livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 2.82 Orkar inte småkulla med allt skit som följer med om man ska ha 1.5! Väldigt onödig tråd, plus att den inte hör hemma i VCS forumet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 1.5 från 2.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 2.82 Orkar inte småkulla med allt skit som följer med om man ska ha 1.5! Väldigt onödig tråd, plus att den inte hör hemma i VCS forumet?! All skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 2.71 SE-B'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 2.82 Orkar inte småkulla med allt skit som följer med om man ska ha 1.5! Väldigt onödig tråd, plus att den inte hör hemma i VCS forumet?! Kanske för att det bara finns till PSP och att många waerschar det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) All skit? Som jag har fattat det så kan man inte spela nyare spel utan att hålla på med en massa program och shiiiet! Tex. Henkiejboy whatever har ju inte fått sitt VCS att funka än, för att han inte vill uppdatera det.! Redigerad 7 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Där har du fel, sonny. Fixade nu från 2.71 till 1.5 till 2.71 SE-B till 2.71 SE-B' till 2.71 SE-B'' Ja, jag var jäkligt besvärad över att inte kunna köra det direkt, men de allra flesta spel kan köras från 1.5 eller 2.71, men med 2.81-spel (de är otroligt sällsynta) är det mer besvärligt. Såvida man inte vill göra nåt åt det, dvs - och det ville jag. Jämför besväret att köra UMDs (obefintligt för 95%+ av spelen) med fördelen att kunna streama filer från PCn, att spela Quake, att ha emulatorer, att kunna byta typsnitt om man nu vill det, att köra sina spel från minneskort (mycket mycket snabbare laddningstider) med mera, med mera. Besvären är att kringgå Sonys spärrar, inte att köra deras spel. Men, jag måste säga att det är en onödig tråd och att den åtminstone ska flyttas. Rapporterar om flytt, men inte stängning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Från 2.01 => 2.5 => 1.5 med devhook 2.71 VCS och LCS prx cheatdevice. uppdatera inte!!!!! Redigerad 8 november, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag har flashat min rätt mycket kommer jag på nu i efterhand. 2.01 -> 2.5 -> 2.6 -> 2.71 -> liten 2.71 HENC-flashning -> 1.5 -> 2.71 SE-B -> B' -> B'', även om de två sista inte är mycket flashning att tala om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Kan väl dra min också =P 1.51 -> 2.0 -> 1.5 -> 2.5 -> 2.6 -> 2.7 -> 2.71 -> 1.5 -> 2.71 SE-B (-> '/'') alexzander: Det är definitivt värt att uppdatera till 2.71 SE-B Redigerad 8 november, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Där har du fel, sonny. Fixade nu från 2.71 till 1.5 till 2.71 SE-B till 2.71 SE-B' till 2.71 SE-B'' Ja, jag var jäkligt besvärad över att inte kunna köra det direkt, men de allra flesta spel kan köras från 1.5 eller 2.71, men med 2.81-spel (de är otroligt sällsynta) är det mer besvärligt. Såvida man inte vill göra nåt åt det, dvs - och det ville jag. Jämför besväret att köra UMDs (obefintligt för 95%+ av spelen) med fördelen att kunna streama filer från PCn, att spela Quake, att ha emulatorer, att kunna byta typsnitt om man nu vill det, att köra sina spel från minneskort (mycket mycket snabbare laddningstider) med mera, med mera. Besvären är att kringgå Sonys spärrar, inte att köra deras spel. Men, jag måste säga att det är en onödig tråd och att den åtminstone ska flyttas. Rapporterar om flytt, men inte stängning. Vad, kan man inte streama saker från sin egen dator om man har en nyare firmware? Jag fick min PSP igår(omg) och har inte orkat pillat. Uppdaterade firmware för att kunna spela VCS... Tumdidum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fatcat Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 3.02 OE-B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts