Pixiegnom Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hej! Som titeln lyder så undrar jag om de går att nergradera sitt San Andreas från v.1.01 till 1.0 Den här kanske borde postas i Modding forumet men jag va osäker. Aja tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag vet inte. Det skulle väll vara om man tog bort de filerna de la till och lägga till de filerna de tog bort när de gjorde en ny version. Men jag har ingen aning. Jag skulle även jag behöva svar på den här frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Ja ... vad sägs om att söka lite? Har för mig att jag har gjort en topic med en nästan likadan titel för ett halvårsedan? Det finns ett "lagligt" sätt och ett "olagligt". However, det finns ett program som jag blev tipsad om i förra tråden ... heter något i stil med gtasapatch01? Eftersom jag får en ny dator snart så har jag redan städat ur denna och därför har jag inte programet. Creds goes out to Kaboom som tipsade ... PMa han kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) OJ förlåt Men tack iallafall Edit: Hittade tråden nu Redigerad 7 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Istället för att nergradera 1.01 kan du ju installera om det? 1.01 är en frivillig patch som låser hot coffee å dylikt. Och såkallade 2.0 eller nåt är en helt ny version av spelet och där är all modding låst. Redigerad 11 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Istället för att nergradera 1.01 kan du ju installera om det? 1.01 är en frivillig patch som låser hot coffee å dylikt. Och såkallade 2.0 eller nåt är en helt ny version av spelet och där är all modding låst. Warez min vän... /A.A Redigerad 19 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Warez min vän... /A.A Ja vadå? Redigerad 19 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) *svisch* Redigerad 24 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Markera Du behöver inte kommentera det! /A.A Redigerad 19 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts