Donkeey Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Har ni då cam eller nån sorts kamera så skicka in en liten video som vi andra kan titta på. Kan vara något du tyckte var kul eller nåt du köpt som du vill visa eller annat.. själv har jag ingen cam :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Har ni då cam eller nån sorts kamera så skicka in en liten video som vi andra kan titta på. Kan vara något du tyckte var kul eller nåt du köpt som du vill visa eller annat.. själv har jag ingen cam :/ Rolig idé, fast jag vågar inte ställa upp. Varför heter det 'veckans'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Rolig idé, fast jag vågar inte ställa upp. Varför heter det 'veckans'? Antingen för att; Man en gång i veckan ska rösta fram de sju gågna dagarnas trevligaste/mysigaste hemma-inspelning. Eller för att; Man ska pressa en medlem i veckan på att få denne att göra det tills den gör det. Eller kanske för att; Man helt enkelt ska lägga upp max en film i veckan var så att tråden inte blir ner spammad utav filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Eller för att det max kommer komma upp en film i veckan. Men kul grej, annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Rolig idé, fast jag vågar inte ställa upp. Varför heter det 'veckans'? Kanske att man ska rösta ut den besta sen? Nej nej jag vet inte Och ingen cam har jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kanske att man ska rösta ut den besta sen? Nej nej jag vet inte Och ingen cam har jag heller Jupp, man ska rösta ut den besta filmän varje väcka, fan vad nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jupp, man ska rösta ut den besta filmän varje väcka, fan vad nice. Er du cool på riktigt, ällär spelar du bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hmmm jag är osäker på om jag kan bidra med nått roligt Det är så att jag inte har nån Mic på min cam så =/ Kanske kan spela in en stumm film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hmmm jag är osäker på om jag kan bidra med nått roligt Det är så att jag inte har nån Mic på min cam så =/ Kanske kan spela in en stumm film Make some post-it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Har hittat våran skruttiga cam så jag kan bidra med film nångång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts