Umberto Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag gillar inte riktigt idén med textrader och skyltar. Jag tycker att man istället kan skapa en klistrad tråd där vinnarna finns presenterade under hela 2007: VINNARE I FORUMGALAN 2006 Årets trevligaste forumit - Homer Årets avatar - Krusty Årets nykomling - Flanders osv. Liberté, égalité, fraternité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tummen upp åt Umbertos förslag, som dessutom går lätt att genomföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Hur det ser ut sen kan vi ta senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Bra idé helt klart, men Hultan skulle inte fixa det heller, tyvärr. Jo. Det är just det han kommer att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag gillar inte riktigt idén med textrader och skyltar. Jag tycker att man istället kan skapa en klistrad tråd där vinnarna finns presenterade under hela 2007: Liberté, égalité, fraternité. Haha, vi har ju en medlem som heter Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jo. Det är just det han kommer att göra Åfan, så du har snackat igenom det med honom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Åfan, så du har snackat igenom det med honom eller? Ja, han har mailat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag är ganska ny, men jag har dock varit ganska aktiv så jag undrar om jag skulle kunna delta i den här galan eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag är ganska ny, men jag har dock varit ganska aktiv så jag undrar om jag skulle kunna delta i den här galan eller inte? Om någon nominerar dig så du kommer in är en bra början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag är ganska ny, men jag har dock varit ganska aktiv så jag undrar om jag skulle kunna delta i den här galan eller inte? Delta och rösta, absolut. Chans att bli nominerad, det tror jag. Jag tex. trodde du var en äldre medlem. Så det betyder att jag har uppmärksamat dig. Alltå en kandidat till "årets nykomling" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Nominerar Lajnux till årets nykomling. Nominering: Alltid snäll och go ända sen han kom hit. Sjutton också... läste fel. Redigerad 9 november, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Just ja. Detta är årets citat. Utan tvekan Redigerad 9 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ja, kul att det är det. Men nu är det inte i den här tråden vi nominerar pojkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ja, kul att det är det. Men nu är det inte i den här tråden vi nominerar pojkar... Jag är efterbliven. Ursäkta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Åfan, så du har snackat igenom det med honom eller? Nej men han skrev ju att jag skulle maila när det var klart. Så jag antar att det blir så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts