Tweak Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Verkar riktigt kul det här, Vice! Ser fram emot det! Synd bara att dom där jävla Siana, R2 och Kebab kommer ta hem det mesta Redigerad 7 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Galan kommer alltså att gå igenom fyra steg: Steg ett: Framröstning av 6 st medlemmar som kan representera oss i valen. Förstår inte riktigt det steget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Synd bara att dom där jävla Siana, R2 och Kebab kommer ta hem det mesta Men kan man inte sätta en gräns så manendast får vara nomierad till en eller två kategorier? Geez, måsta alla tänka på allting åt andra Redigerad 7 november, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Men kan man inte sätta en gräns så manendast får vara nomierad till en eller två kategorier? Geez, måsta alla tänka på allting åt andra Äh, förtjänar folk att vinna mer än en så ska dom väl få göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Japp, Max två tävlingar per skaft tycker jag ---- Vilken medlem har gått högst upp i rank enligt dig? Som var med ifjol? Redigerad 7 november, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Förstår inte riktigt det steget? En jury skall utse de slutgilltiga vinnarna. Vi röstar i en poll vilka som skall få bli jury medlemmar. Jag tycker att 11 blir för många. Så tre medlemmar och 2 mods. får bilda juryn. Redigerad 7 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Äh, förtjänar folk att vinna mer än en så ska dom väl få göra det Men det är ju inte något roligt ifall det är samma nominerade i alla kategorier? Alla dessa små knoppar som blir utelämnade kommer ju ta illa upp och finna detta som en "Popularitets-tävling" istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kul idé! Ser fram emot galan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Men det är ju inte något roligt ifall det är samma nominerade i alla kategorier? Alla dessa små knoppar som blir utelämnade kommer ju ta illa upp och finna detta som en "Popularitets-tävling" istället. Gör jag redan Mjo, du har en poäng du med. Men egentligen borde vi skita i de små knopparba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Men det är ju inte något roligt ifall det är samma nominerade i alla kategorier? Alla dessa små knoppar som blir utelämnade kommer ju ta illa upp och finna detta som en "Popularitets-tävling" istället. Du fattar inte va?! Ett) Vi utser en jury. Två) Vi utser de olika medlemarna som är nominerade till d olika kategorierna. Tre) Juryn utser vinnarna, bland de som vi valt. Jurn har alltså INGET att säga till om när de som skall nomineras väljs. (De kan ju rösta själva visserligen) Redigerad 7 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kul med lite sånt här men jag fattar inte varför inte alla medlemmar får vara med och rösta fram vinnarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Du fattar inte va?! Ett) Vi utser en jury. Två) Vi utser de olika medlemarna som är nominerade till d olika kategorierna. Tre) Juryn utser vinnarna, bland de som vi valt. Jurn har alltså INGET att säga till om när de som skall nomineras väljs. (De kan ju rösta själva visserligen) Du har inte så pedagogisk attityd nu :'( Allt jag ville ha fram var att det inte är kul ifall samma personer bli nominerade till alla kategorier. Till exempel om det är såhär. Kategori ett; Roslund, Äppelkaka, Päronkvist, Fru_Stam. Kategori två; Äppelkaka, Päronkvist, Smultronochblåbär, Inochutvändakalsongertillfrukost_LLL. Kategori tre, Roslund, Äppelkaka, Päronkvist, Fia med knug. Kategori fyra; Roslund, Äppelkaka, Potatismos, Snorklar_med_X_antal_fingrar. Jag tror ni hajjar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Alltså så borde ju då jag (proffset) redan få en buckla vid mitt namn eftersom jag (proffset) redan har vunnit ett pris förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) "Årets Forumdel" kanske skulle vara någonting? Och sen "Årets katastrof". Jag vet inte riktigt. Men, någon topic där allting går åt hellevete och alla går offtopic men den lever kvar på något konstigt sätt? Angående priset hänger jag på "Admin-brickan"-iden. Redigerad 7 november, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kul med lite sånt här men jag fattar inte varför inte alla medlemmar får vara med och rösta fram vinnarna? Genom att ha en jury blir det svårare att fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Inte meningen att låta sur maimstream. Men om du inte vill ha samma namn flera gånger, så är det bara att låta bli att nominera till flera olika kategorier. Qouad, för att flera har olika accounts och kan rösta flera gånger på sig själv samt att på det här sättet undviker man "rösta på mig så röstar jag på dig" syndromet. Nu vill jag bara ha ja och nej svar om detta är något som kan funka eller om vi skall göra som tidigare år, bara rösta hejvilt utan någon större struktur. Redigerad 7 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Inte meningen att låta sur maimstream. Men om du inte vill ha samma namn flera gånger, så är det bara att låta bli att nominera till flera olika kategorier. Qouad, för att flera har olika accounts och kan rösta flera gånger på sig själv samt att på det här sättet undviker man "rösta på mig så röstar jag på dig" syndromet. Nu vill jag bara ha ja och nej svar om detta är något som kan funka eller om vi skall göra som tidigare år, bara rösta hejvilt utan någon större struktur. Tycker att vi ska ha som tidigare året. Vill inte riskera att få GTAsajtens pack i juryn vilket skulle resultera i helt fel beslut. Att låta alla rösta på vem man tycker ska "vinna" gör att det blir mer rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Svar: ja. Fixar du biffen är allt lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Inte meningen att låta sur maimstream. Men om du inte vill ha samma namn flera gånger, så är det bara att låta bli att nominera till flera olika kategorier. Qouad, för att flera har olika accounts och kan rösta flera gånger på sig själv samt att på det här sättet undviker man "rösta på mig så röstar jag på dig" syndromet. Nu vill jag bara ha ja och nej svar om detta är något som kan funka eller om vi skall göra som tidigare år, bara rösta hejvilt utan någon större struktur. Ja, detta funkar SlewME: Folk kan ha olika åsikter om vilka "packet" är, tror nog det blir rätt så bra jurymedlemmar. Två moderatorer, Siana är rätt självklar. Två till, vilka? Redigerad 7 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Verkar riktigt kul det här, Vice! Ser fram emot det! Synd bara att dom där jävla Siana, R2 och Kebab kommer ta hem det mesta Mah, vad får dig att tro det? Förresten, tycker jag vi borde få utse SiXxe till årets idiot. Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts