Riipe Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kommer någonsin Ballas/Vagos dö ut? Man tycker ju dom måste börja ta slut nu jävligt jobbigt när de står "our hood is under attack" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kommer någonsin Ballas/Vagos dö ut? Man tycker ju dom måste börja ta slut nu jävligt jobbigt när de står "our hood is under attack" 1. Spela så att fingrarna brinner. 2. När du tagit över alla hoods så blir aldrig ditt hood attackerat nåt med. Men det betyder inte att det inte finns några Ballas eller några andra gäng kvar. det kommer att stryka runt några olika gäng där doms gammla hoods var. (som nu är dina) då även dina gäng medlemer kommer att vara där. ibland blir der gäng krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 1. Spela så att fingrarna brinner. 2. När du tagit över alla hoods så blir aldrig ditt hood attackerat nåt med. Men det betyder inte att det inte finns några Ballas eller några andra gäng kvar. det kommer att stryka runt några olika gäng där doms gammla hoods var. (som nu är dina) då även dina gäng medlemer kommer att vara där. ibland blir der gäng krig. hehe okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag snodde en tank och slog ut alla territorier på en och samma spelomgång, sen dess har jag inte fått några problem. Men jag hänger inte omkring i LS särskilt mycket alls, så jag vet inte om man tagit över stan för alltid eller om det faktiskt kommer gängkrig även efteråt. Gör det det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Vadå, dem ska inte bort, det är ju kul och skjuta dem, xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Vadå, dem ska inte bort, det är ju kul och skjuta dem, xD Jo, det är kul som fan. Men det är jobbigt när man typ är i LV och det kommer upp "Your hood is under attack". Och då har man förlorat det hood:et . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jo, det är kul som fan. Men det är jobbigt när man typ är i LV och det kommer upp "Your hood is under attack". Och då har man förlorat det hood:et . Det är bara att spara, så slipper man det, och ja, hoodet håller sig fortfarande grönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag snodde en tank och slog ut alla territorier på en och samma spelomgång, sen dess har jag inte fått några problem. Men jag hänger inte omkring i LS särskilt mycket alls, så jag vet inte om man tagit över stan för alltid eller om det faktiskt kommer gängkrig även efteråt. Gör det det? Nepp... har du väl tagit över ALLA gängområden så blir det ALDRIG mer "officiellt" gängkrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Någon mer än jag som sett Vagos runt Jizzy's ställe? Varje gång har dom varit där, nattetid då. Sen bryter det alltid loss ett gängkrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts