Jump to content

Kommer Ballas/Vagos ta slut?

Riipe
 Share

Recommended Posts

Kommer någonsin Ballas/Vagos dö ut?

Man tycker ju dom måste börja ta slut nu :P

jävligt jobbigt när de står "our hood is under attack" -_-

1. Spela så att fingrarna brinner. :P

2. När du tagit över alla hoods så blir aldrig ditt hood attackerat nåt med. Men det betyder inte att det inte finns några Ballas eller några andra gäng kvar. det kommer att stryka runt några olika gäng där doms gammla hoods var. (som nu är dina) då även dina gäng medlemer kommer att vara där. ibland blir der gäng krig. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Spela så att fingrarna brinner. :P

2. När du tagit över alla hoods så blir aldrig ditt hood attackerat nåt med. Men det betyder inte att det inte finns några Ballas eller några andra gäng kvar. det kommer att stryka runt några olika gäng där doms gammla hoods var. (som nu är dina) då även dina gäng medlemer kommer att vara där. ibland blir der gäng krig. :ermm:

hehe okej -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag snodde en tank och slog ut alla territorier på en och samma spelomgång, sen dess har jag inte fått några problem. :) Men jag hänger inte omkring i LS särskilt mycket alls, så jag vet inte om man tagit över stan för alltid eller om det faktiskt kommer gängkrig även efteråt. Gör det det?

Nepp... har du väl tagit över ALLA gängområden så blir det ALDRIG mer "officiellt" gängkrig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor