VickeX Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 1. Trodde ni gjorde filmen tillsammans? 2. Japp, i vissa hopp. Tänkte att det kanske var någon rutten "effekt"? Vi gjorde filmen tillsammans. Han menar nog om han ska göra fler stuntfilmer så ska han välja annan sorts musik. Kanske för lite CPU? Fel mediaspelare? Testa stäng ner alla andra program (från processer i aktivitetshanteraren) och sedan öppna filmen i VLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Låter datorn ladda medans jag springer ut med kompisarna.. kommer väl in sen och säger vad jag tycker om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Har filmen på datorn, klartankad och allt, men den här datorn är för kass. Ska se den ordentligt sedan på den andra datorn. Återkommer med kommentar. (Är det två M i komentar? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Har filmen på datorn, klartankad och allt, men den här datorn är för kass. Ska se den ordentligt sedan på den andra datorn. Återkommer med kommentar. (Är det två M i komentar? ) Svar ja! YouTube-streaming comming soon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Är den uppe snart? Skulle som Merkky, gärna se den innan jag lägger mig. TACKLEBERRY! Saknat dig... kvalitetstuntfilmstorka annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 TACKLEBERRY! Saknat dig... kvalitetstuntfilmstorka annars Det beror helt på vars du letar. www.gtastunting.com/forums > CREW SECTIONS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Det beror helt på vars du letar. www.gtastunting.com/forums > CREW SECTIONS. Aldrig vart inne där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Aldrig vart inne där... Gå dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Gå dit var kan jag hitta alla stuntfilmer (En bra sajt? maybe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 YouTube Streaming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 var kan jag hitta alla stuntfilmer (En bra sajt? maybe) Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Så, kom nyss hem och ahr nu kollat filmen , har inet så mycket att säga, hinner inte heller för den delen... Tyckte inte redigeringen vart någon höjdare, och i outrot fattade jag inte vad han som redigerade höll på med, det var ju dålig layout, men jag gillade inte när sakerna studsade och man inte hann se vad det stog på dom... Stuntsen var ju godkända, dom flesta, sen fanns det ju några riktigt bra... Tac lyfte filmen lite, bra insats från hans sida tycker jag... //Granis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Filmen var helt okej, musiken var okej. Vissa stunts var riktigt bra, vissa mindre bra. Tackleberry speciellt gör bra ifrån sig som vanligt. Redigerad 10 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Nja, filmen var sisodär, endel av klipen hackade, inga bra låtar. Imo så var Tacklebarry lätt den bästa, C_J var också duktig, resten var absolut inget speciellt. Redigerad 10 november, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vilken musik va det har inget ljud på den här datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kan kolla sen, det borde stå i slutet av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Såg i slutet nu, de använde ju KoRn så de va ju bra! Audioslave är skitbra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Nja, filmen var sisodär, endel av klipen hackade, inga bra låtar. Imo så var Tacklebarry lätt den bästa, C_J var också duktig, resten var absolut inget speciellt. Tackar!!! Edit: såg filmen nyss..Den var väl okej, Tycker inte om musiken Redigerad 10 november, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts