VickeX Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag bor ju nära själevad! Jag bor ju I själevad. w00t w00t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Ska nog kolla på den lär va bra, eftersom att många av er är proffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pieman Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag skulle nog inte förvänta mig så mycket ifrån barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag skulle nog inte förvänta mig så mycket ifrån barn. Hmm....pessimist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) : Redigerad 7 november, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kommer filmen upp idag eller?? Hmm. Jag hoppas det. Annars ser APB's forumsframmtid inte ljus ut. Det gör den inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag skulle nog inte förvänta mig så mycket ifrån barn. Barn tar inte pajer på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Hmm. Jag hoppas det. Annars ser APB's forumsframmtid inte ljus ut. Det gör den inte ändå. Gör den inte?? : Redigerad 24 februari, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Åh, hoppas den laddas upp snart ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) : Redigerad 7 november, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Ska nog kolla på den lär va bra, eftersom att många av er är proffs. I know, I'm a pro! Jag skulle nog inte förvänta mig så mycket ifrån barn. Då kan du väl göra en egen som vi kan betygssätta, aiight? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Ska nog kolla på den lär va bra, eftersom att många av er är proffs. Ren formellt sett är ingen av oss proffessionella stuntare. DVS ingen av oss får betalt för att göra detta. Tackleberry är väl mest "proffesionell" eftersom han är medlem utav Twisted Metal Stunters [TMS]. Som rankas som det bästa stuntingcrewet i världen UPP MED FILMEN APB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag förstår att ni är sura på mig men nu var det så att det klantade sig igår md FF och när jag upptäckte det var klockan 23.00 och jag var tvungen att lägga mig (skolan och studier går före stuntfilmer) Och på morgonen hade jag inte en chans att ladda upp den eller hur? Och efter skolan åkte jag till en polare och nu när jag är hemma så håller jag på att ladda upp den Som sagt förlåt till alla som har väntat men nu är den snart uppe Btw: Vicke? Ser min framtid inte ljus ut även fast jag inte lade upp filmen i tid...kanske blir jag som får komma hem till dig och klå upp dig istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kay, Då vet vi! Inget mer spam i tråden. (Men studier? I Torsdags för två veckor sedan satt du uppe till dryga 2.30 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Sökte på Twisted metal stunter på youtube =P ska precis börja kolla på en video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Det är lugnt, vi förstår självklart att du har annat att göra också. Absolut inga problem med det. Men du kunde väl ha skrivit nått innan du gick å la dig? Vissa satt och väntade, eftersom du hade sagt att den var uppe snart. Bara genom en liten post igårkväll hade allt varit lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kay, Då vet vi! Inget mer spam i tråden. (Men studier? I Torsdags för två veckor sedan satt du uppe till dryga 2.30 ) Var lediga på fredagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Du är som jag, Tackleberry, Qouad och dom andra mer stuntingmedvetna bortskämda med TMS och XSA va? Japp... ska nog börja stunta sen i nästa GTA (4?) fast ska fixa GTA SA till data och leka lite med olika typer och för att få något att redigera håller ju bara på med det just nu... Aja säger som Tac, posta aldrig innan allt är klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Vad menas med XSA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Vad menas med XSA? Xtreme Stunting Alliance. Tror jag! Förstår att du har annat att göra, men som Tac sa, kunde ha skrivit innan du gick och la dig.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts