samuelszon Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) De flesta DaxVax funkar. Vissa hatar det, vissa älskar det. Jag har använt ganska mycket det svarta och blåa i mina dagar, men nu kör jag med VO5 Matt Clay. Funkar bra när man har kort hår. Redigerad 9 november, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Får tacka dig KalleR för den sidan, helt underbar sida ! Ingen orsak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Mitt hår har en egen vilja, och är även för tungt. Inget vax hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Samma här det är för långt och tjockt Använder väl hårspray någon gång annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ska nog ta och testa hårleran ur den serie som KalleR länkade till. Ska ändå in och byta ett par jeans imorgon så då kan jag hoppa in på Ählens, och förhoppningsvis så har de den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Är det egentligen bra med Vax? (passar på att fråga). Det orsakar väl dött hår? eller nåt Redigerad 9 november, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Är det egentligen bra med Vax? (passar på att fråga). Va orsakar väl dött hår? eller nåt Mah, läste helfel. Redigerad 9 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Andvänder snabbstelnande hårspray. Spraya på utavbarahelvette och sen blir det som betong resten av dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Andvänder snabbstelnande hårspray. Spraya på utavbarahelvette och sen blir det som betong resten av dan Som en betonghatt eller en betongtuppkam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Som en betonghatt eller en betongtuppkam? Typ tuppkam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag använder något wax från wella, det är en ljusblå burk, kanon om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Har du en fet plånbok är dom bästa vaxen d:fi (ljusblå burk) och Urban Elements. Har använt en hel del vax i mina dagar och har provat det mesta. Röd burk med Daxvax är nog det värsta jag har använt. Det känns ungefär som man har massa klister i håret och det tar några duschar för att få ur det ur håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Har du en fet plånbok är dom bästa vaxen d:fi (ljusblå burk) och Urban Elements. Har använt en hel del vax i mina dagar och har provat det mesta. Röd burk med Daxvax är nog det värsta jag har använt. Det känns ungefär som man har massa klister i håret och det tar några duschar för att få ur det ur håret. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts