Marquis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har ett stort ( ) problem, nämligen med hårwax. Just nu använder jag någon gräslig smörja som gör att håret blir äckligt fettigt, osv. osv. Undrar vad ni kan rekommendera för hårwax, och var får man tag på de? Är DaxWax bra, och vart finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Du menar vax/hårgelé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag använder Special FX studio från Loreal, funkar fint, kletar inte och är lätt att skölja ur. Finns på valfri ICA eller Coop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tänkte prova detta nästa gång: http://manolo.se/?p=966 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Inte DaxVax iallafall blir som vatten efter ett par timmar.... Använder nåt rosa(burken),asdyrt men bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Inte DaxVax iallafall blir som vatten efter ett par timmar.... Använder nåt rosa(burken),asdyrt men bra Vad menar du med att det blir som vatten? Pratar du om den röda eller blåa burken? Själv använder jag rött daxvax. Knappast det bästa vaxet, men använder man endast måttliga mängder så är det ganska bra. Varnar för att blanda Daxvax i långt hår, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Inte DaxVax iallafall blir som vatten efter ett par timmar.... Använder nåt rosa(burken),asdyrt men bra Jag använder DaxVax blå då och då...fast det suger skit. Jag hår tunnt hår, några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Kan vära värt att tillägga att jag har lite halvkort/långt hår. Inte superkort iallafall Tack för tipsen. Redigerad 6 november, 2006 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Gelantín ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Kan vära värt att tillägga att jag har lite halvkort/långt hår. Inte superkort iallafall Tack för tipsen. Utveckla gärna halvkort/långt-hår Såhär va? Redigerad 6 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Daxvax förstör håret, så ni vet. Täpper till hårsäckarna.. Just nu har jag gröna Urban Elements och två gröna d:Fi. Det var specialerbjudande, två för 189:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Vad menar du med att det blir som vatten? Pratar du om den röda eller blåa burken? Själv använder jag rött daxvax. Knappast det bästa vaxet, men använder man endast måttliga mängder så är det ganska bra. Varnar för att blanda Daxvax i långt hår, dock. Rött DaxVax + 25cm~ hår = död hest. :'( Blev till en enda stor tova som inte gick att få ur håret på flera dagar. Hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Utveckla gärna halvkort/långt-hår Såhär va? Haha, en sån praktbög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 @ SlewMe: Om ändå... .... Nä, men något sånt här va. Bilden är tagen för runt 3 minuter sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Haha, en sån praktbög. Snacka inte skit om Nick Carter din slyna! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Snacka inte skit om Nick Carter din slyna! :'( bortaa ... hdfhfdshfgdfkjsfjd Redigerad 6 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Vetnte vad vaxet heter eftersom jag ryckte bort etiketten på burken, men det är av Matrix iaf, och burken är röd och blå. Räckte i fyra månader för mig ! räcker med någon ultrasupermilliliter varje gång. Och håret stannar där det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Använd den röda DaxWax ifall du vill att håret ska vara stabilt och hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tänkte prova detta nästa gång: http://manolo.se/?p=966 Får tacka dig KalleR för den sidan, helt underbar sida ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Kör Fudge eller D:FI för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts