Mervin Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 När man går in i vissa bilar, bland annat sanchez:en, så står det "The Civil asset Forfeiture impound need one of these veichles". Var ligger själva "Civil asset forfeiture impound" någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Det kan jag svara på. Jag misstänker att du inte har kartan av nån anledning, eller att du inte tittat noga nog på den. Det var ju onödigt. Lyckligtvis har jag tittat på kartan trots att jag inte kan spela än. Borde de inte säga det i storyn? Hursomhelst, det ligger här, vid de två vänstra skyltarna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag upptäckte det, snabbt efter att jag postat, får kolla på kartan i fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts