Merkky Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Ska lätt ses! Orka ny sida. Redigerad 7 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Skånska dagbladet: "Den 1 decmeber börjar barnens julkalender i SVT. Samma dag börjar Hipp hipp gängets julsatsning för vuxna, Itzahks julevangelium. I fyra delar under december följer tittarna tvåbarnsmamman tiffany persson, utrikespondenten morgan pålsson och de andra figuerna. " Det står också att de ska spela in en lång film med Hipp hipp till våren Vad är en pondent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Vad är en pondent? Du förstår väl vad han menar?! Vad heter det, utrikeskorenspodent?! Det viktiga är väl att man fattar vad han menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Du förstår väl vad han menar?! Vad heter det, utrikeskorenspodent?! Det viktiga är väl att man fattar vad han menar... Jag skrev fel, var stressad då jag skrev. Mer info från skånskan: "UTÖKAT PERSONGALLERI - Vi dividerade länge om det går att se de här figurerna i andra sammanhang äni sketchform, men kände att de har fått eget liv och rätt många bottnat om man vågar gräva lite. Nu låte rvi karaktärerna ta konsekvenserna av sitt agernade, säger av seriens skapare Anders Jansson. Genom den nya formen har flera nya karaktärer tillkommit. Känt sedan tidigare är Suzanne Reuter spelar Morgan Pålssons vassa nyhetschef. Dessutom har Anna Blomberg känd från "kvarteret skatan" fått en roll som Tiffany perssons nya kompis, den entoniga genomgrå Angela Lindström. - Varje historia har fått bygga upp sitt eget persongalleri. Och eftersom vi två inte ville gå in och spela flera roller än huvudkaraktärerna har det uppstått andra roller. Det har varit roligt att befolka dem med människor vi velat jobba med, säger kollegan Johan Wester. FILMINSPELNING TILL VÅREN Till våren börjar inspelningarna av Hipp hipp gängets långfilm där utrikeskorren Morgan Pålsson skickas uppdrag i ett okänt land i nordafrika. Där hamnar han mitt i en statskupp där han möter såval terrorister som norska kvinnliga tv-journalister. Både i filmen och i "itzhaks julevangelium" ger duon sig på en del kontroversiela ämnen. - Vad blir kul och vad blir inte kul? Det är sådant man brottas med hela tiden. Måna av karaktärerna har kärlekstrassel och barndomsproblem som inte alls är kul, men samtidigt måste det finnas ett sammanhang för att tro på historien, säger Johan Wester. - Grundinställningen att att man kan skoja om allt, men frågan är hur man gör det. När man väl ser det kan man se att det bara blir plumpt och dåligt. Men det finns inga ämnen som inte går att ta i." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Ska titta in första avsnittet och sen kanske jag följer den om jak gillar det. Antagligen.. hipp hipp e naaaajs. (specielt eftersom jag är "vuxen" ) Redigerad 7 november, 2006 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Brukar inte rätta folk, men eftersom du är en sådan besserwisser själv.. citationstecken . Såg det här i Barometern i fredags, blir fett Tack, jag hade ingen aning om att det hette citat faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Tack, jag hade ingen aning om att det hette citat faktiskt. Inte bara det. Du begick den dödliga handlingen och skrev situationstecken istället för citationstecken. Så jävla härligt, det här kan nog bli riktigt bra. Min favorit är helt klart J-O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hejarklacken måste ju vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Tvillingarna?! De två blonda tjejerna som går kursen med brandmannen BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Så jävla härligt, det här kan nog bli riktigt bra. Min favorit är helt klart J-O. De är lätt gamlingarna som är bäst När dom tävlar om vem som kan käka flest piller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 De är lätt gamlingarna som är bäst När dom tävlar om vem som kan käka flest piller Jo, de är roliga också. Axel och Yngve tror jag de heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 [O][T]' date=Nov 7 2006, 22:14' post='796246] De två blonda tjejerna som går kursen med brandmannen BOT Jaha! Dem Kajan aldrig vill slå med tidningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jo, de är roliga också. Axel och Yngve tror jag de heter. Just ja Axel å Yngve, Yngve å Axel... Måste komma ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hejarklacken är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hejarklacken är bäst. True dat. http://67.18.37.14/19/132/emo/yes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts