VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Hej. Jag undrar om det finns några trevliga GTASajtare som är sugen på att spela lite rollspel på MTA VC. Behövs: Minst 8 spelareEn person som kan skapa en server. Det är imprincip allt. Några som vill vara med? Vore jätteskoj. De som är med nu:VickeXHenkibojjGodfatherPiemanAntePanteBojDet är MTA VC 0.5 vi kör! Om ni behöver kontakta mig gör det via MSN (XvickeX@Spray.se) eller PM (Klicka på PM länst ner i det här medelandet) /Mvh Vicke Redigerad 7 november, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag kan väl vara med, men det var grymt länge sen jag försökte med MP, jag fick det aldrig att funka till VC. Jag körde det ett tag till SA för rätt länge sen, då man inte ens kunde gå utanför fordonet. Det kan man nu, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag kan väl vara med, men det var grymt länge sen jag försökte med MP, jag fick det aldrig att funka till VC. Jag körde det ett tag till SA för rätt länge sen, då man inte ens kunde gå utanför fordonet. Det kan man nu, va? Det här är till VC. Och nu kan man självklart kliva ur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Om någon förklarar föt mig hur the whole shit works så kan jag nog joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Om någon förklarar föt mig hur the whole shit works så kan jag nog joina Om vi får upp någon server. Du laddar ner MTA VC 0.5 och sedan instalerar du det. Sen kan du behöva instalera någon serversak också som finns på samma sida du hittade MTA VC 0.5 och sedan startar du det och väljer mappen där du instalerade MTA och GTA VC och sedan är det bara köra. Har du en fulkopia av VC () så måste du ha No CD Crack. Sen är det nog bara att spela. Ja man ska ju joina en server först också. Sen måste man ändra nickname på Options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Självklart är man på! Blir det lite uppordnat. Så att det först är att cruisa lite, Sen någon tävling av något slag eller så? Eller free-roam hela kvällen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har man no-cd-crack modifierar man gta-vc.exe, vilket MTA strejkar emot. Så det kommer inte funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har man no-cd-crack modifierar man gta-vc.exe, vilket MTA strejkar emot. Så det kommer inte funka. Sant. Köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har man no-cd-crack modifierar man gta-vc.exe, vilket MTA strejkar emot. Så det kommer inte funka. Works fine for me Nja Godfather vi får se när det blir. Men det blir kanske lite bankrån osv. Lite race, lite stuntleagues. Osv ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Låter roligt! Vi sätter det på en helg va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Låter roligt! Vi sätter det på en helg va? Det blir nog bäst så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pieman Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag skulle nog kunna hoppa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag skulle nog kunna hoppa in. Usch! Då är inte jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pieman Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Usch! Då är inte jag med Då hoppar jag ur eftersom att jag inte vill förstöra något för er. Redigerad 8 november, 2006 av Pieman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Stackare... vad är det för fel på pajmannen? Snällt av honom att hoppa av om han vet att det förstör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Vad är det för fel på honom?...han är välkommen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kan alla ni som Joinat köra ikväll? Och kan nån av oss göra en server eller ska vi behöva joina någonn existerande. (Med kanske endast en mod i såklart men om vi skapar en egen server får vi ju välja egna regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Jag kan inget om MTA på VC eftersom jag aldrig fått det att funka, men jag kan köra ikväll. Förutsatt tt jag får igång det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts