Jump to content

Ungdomsmottagning.

Bubba
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag känner en snubbe som skulle vara "ball" och tröck upp en tops i urinröret....... :ph34r:

...Nu får han inte fram ollonet :D

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

Det är aldrig någon som lyssnar på vad dom vill försöka berätta om ändå, det vet jag av egen erfarenhet..

Eller är det annorlunda hos er? Man har sex med kondom, så är det ju bara.. Utom med Siana. :)

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni killar har det ändå väldigt bra, om man jämför med oss tjejer (när det gäller klamydiaprov etc): :ph34r::)

Man sitter ju halvnaken på en iskall stol (med sjukhuspapper på iof), särar nåt extremt mycket med benen, sen kommer en ful vidrig kärring och lyser en lampa rakt i f***an, sedan kletar dem på ngt glidmedel (som är -50 graderC ) på ngt som liknar en "skoklämma". Kör in den i slidan, håller kvar den och sedan stoppar dem in en tops och rotar i livmodertappen, sen knipsar dem även av en bit av tappen. :D

Man känner sig våldtagen efter ett gyn- besök. :'(

Har inget minne av att jag drog till gyn när jag var i tonåren (med inslag av skolan). Däremot fick jag kondomer på sexualkunskapen, fan vad jag kände mig kvinnlig då. LOL.

E: Rättade till feltsavning. :D

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni killar har det ändå väldigt bra, om man jämför med oss tjejer (när det gäller klamydiaprov etc): :ph34r::)

Man sitter ju halvnaken på en iskall stol (med sjukhuspapper på iof), särar nåt extremt mycket med benen, sen kommer en ful vidrig kärring och lyser en lampa rakt i f***an, sedan kletar dem på ngt glidmedel (som är -50 graderC ) på ngt som liknar en "skoklämma". Kör in den i slidan, håller kvar den och sedan stoppar dem in en tops och rotar i livmodertappen, sen knipsar dem även av en bit av tappen. :D

Man känner sig våldtagen efter ett gyn- besök. :'(

Har inget minne av att jag drog till gyn när jag var i tonåren (med inslag av skolan). Däremot fick jag kondomer på sexualkunskapen, fan vad jag kände mig kvinnlig då. LOL.

E: Rättade till feltsavning. :P

Tacka vet jag är av "rätt" kön. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor