_ThuuG Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Ja, vi har typ aldrig typ varit på en typ ungdomsmottagning typ, för de kom typ till våran skola typ. Ojdå.... Typ? Men vafan, en ny sida bara för det här skit inlägget.. Redigerad 8 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Ni fick besök av RFSU och sen skickade dom iväg er? Blah blah. De skickade ut oss ur rummet, Charlie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Jag känner en snubbe som skulle vara "ball" och tröck upp en tops i urinröret....... ...Nu får han inte fram ollonet Säker på att det var snubben som gjorde det? Edit: För att inte gå off-topic, så frågar jag: Besöker alla klasser ungdomsmottagningar? Redigerad 10 november, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Nästan alla tror jag, men det var väl lite onödigt att ta upp den igen? Jag menar, den höll ju på att dö.. Jaja, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Säker på att det var snubben som gjorde det? Edit: För att inte gå off-topic, så frågar jag: Besöker alla klasser ungdomsmottagningar? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ska dit med killarna i klassen på tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Hos oss kom det en gubbe från RFSU (tror jag) till skolan. Men vi fick minsann inga kondomer! Snål-kommun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Köp egna, RFSUs kostar 3 spänn styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Köp egna, RFSUs kostar 3 spänn styck. Först då vilken snålig kommun Kebab lever i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Först då vilken snålig kommun Kebab lever i. VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Jag känner en snubbe som skulle vara "ball" och tröck upp en tops i urinröret....... ...Nu får han inte fram ollonet HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA Det är aldrig någon som lyssnar på vad dom vill försöka berätta om ändå, det vet jag av egen erfarenhet.. Eller är det annorlunda hos er? Man har sex med kondom, så är det ju bara.. Utom med Siana. Redigerad 11 november, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA Det är aldrig någon som lyssnar på vad dom vill försöka berätta om ändå, det vet jag av egen erfarenhet.. Eller är det annorlunda hos er? Man har sex med kondom, så är det ju bara.. Utom med Siana. Keep your un-rubbery meatpole away from me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 En aning offtopic men min sexualkunskapslärare berättade att han rakade av sej sitt pubishår och skickade det till sin tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 En aning offtopic men min sexualkunskapslärare berättade att han rakade av sej sitt pubishår och skickade det till sin tjej Okej...Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Okej...Varför? Han kanske var kär i henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) En aning offtopic men min sexualkunskapslärare berättade att han rakade av sej sitt pubishår och skickade det till sin tjej Hahaha. Udda människa? Redigerad 11 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Okej...Varför? För att han kanske ville berätta en rolig sak för klassen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Ni killar har det ändå väldigt bra, om man jämför med oss tjejer (när det gäller klamydiaprov etc): Man sitter ju halvnaken på en iskall stol (med sjukhuspapper på iof), särar nåt extremt mycket med benen, sen kommer en ful vidrig kärring och lyser en lampa rakt i f***an, sedan kletar dem på ngt glidmedel (som är -50 graderC ) på ngt som liknar en "skoklämma". Kör in den i slidan, håller kvar den och sedan stoppar dem in en tops och rotar i livmodertappen, sen knipsar dem även av en bit av tappen. Man känner sig våldtagen efter ett gyn- besök. :'( Har inget minne av att jag drog till gyn när jag var i tonåren (med inslag av skolan). Däremot fick jag kondomer på sexualkunskapen, fan vad jag kände mig kvinnlig då. LOL. E: Rättade till feltsavning. Redigerad 11 november, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag försov mig den dag vi skulle dit i 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Ni killar har det ändå väldigt bra, om man jämför med oss tjejer (när det gäller klamydiaprov etc): Man sitter ju halvnaken på en iskall stol (med sjukhuspapper på iof), särar nåt extremt mycket med benen, sen kommer en ful vidrig kärring och lyser en lampa rakt i f***an, sedan kletar dem på ngt glidmedel (som är -50 graderC ) på ngt som liknar en "skoklämma". Kör in den i slidan, håller kvar den och sedan stoppar dem in en tops och rotar i livmodertappen, sen knipsar dem även av en bit av tappen. Man känner sig våldtagen efter ett gyn- besök. :'( Har inget minne av att jag drog till gyn när jag var i tonåren (med inslag av skolan). Däremot fick jag kondomer på sexualkunskapen, fan vad jag kände mig kvinnlig då. LOL. E: Rättade till feltsavning. Tacka vet jag är av "rätt" kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts