StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Hahahaha, att folk gick på den uppebara ironin får mig att skratta ihjäl mig! Ni är för goá ni. Klart som fan dom inte gör nått ni inte vill, och eftersom ni antagligen knappt är byxmyndiga så är det inte precis någon idé att testa er för könssjukdomar? Aja, ha så trevligt där. 100 gånger bättre än sexualkunskapen i skolan, som alltid ska ligga på en 4-årings nivå när det gäller att förklara saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har för mig att vi fick lära oss att storleken inte har nån betydelse, och att en pennas tjocklek räcker för att penetrera sitt offer. http://www.onoffice.se/images/catalogsegment/images/items/2211124.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har för mig att vi fick lära oss att storleken inte har nån betydelse, och att en pennas tjocklek räcker för att penetrera sitt offer. http://www.onoffice.se/images/catalogsegment/images/items/2211124.jpg Är hon nöjd med din "penna" då, lilla frugan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Är hon nöjd med din "penna" då, lilla frugan? Är singel Men ingen har klagat än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 http://thumb.shutterstock.com/photos4/display_pic_with_logo/55082/55082,1145822576,1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 http://thumb.shutterstock.com/photos4/disp...145822576,1.jpg http://www.verpakkingshop.nl/images/ductape.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Ja, där fick du mig KalleR! http://thumb.shutterstock.com/photos4/disp...145822576,1.jpg Kebab, är du en såndär som hänger på Lunar!? Trodde du var under 60... Redigerad 6 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ja, där fick du mig KalleR! Kebab, är du en såndär som hänger på Lunar!? Trodde du var under 60... Haha. Dissmode = ON Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har för mig att vi fick lära oss att storleken inte har nån betydelse, och att en pennas tjocklek räcker för att penetrera sitt offer. Onekligen är alla biologilärare oskulder. Synd. Om allt skulle vara som dom menar så är en penis på 5cm med en omkrets på 0,7cm helt ok för att få en tösabit att få orgasm. GG! Får allt ta och testa, det kanske är så att kvinnan aldrig(i den mån att dom inte får det lika ofta som en man) är för att alla jordens män har får stor penis! Så otroligt elakt av "Gud" att fippla med aparaterna! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Lite off topic nu men Detta måste firas Min längsta tråd ever här i Gta sajten haha Ville bara ha det sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Lite off topic nu men Detta måste firas Min längsta tråd ever här i Gta sajten haha Ville bara ha det sagt Ja, vafan, tråden har ändå spårat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) *Siana antecknar* Ja, vafan, tråden har ändå spårat ut. Ja och du hjälper verkligen den på traven. Redigerad 6 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ja och du hjälper verkligen den på traven. Mi scusi. Men det var ju så grymt störande. Okay, jag drar tillbaka den röda tråden. Jag var där i åttan eller något, hon babblade på om diverse smaskiga sjukdomar i underlivet, stoppade en kondom i handen på oss och så var det inget mer med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Mi scusi. Men det var ju så grymt störande. Okay, jag drar tillbaka den röda tråden. Jag var där i åttan eller något, hon babblade på om diverse smaskiga sjukdomar i underlivet, stoppade en kondom i handen på oss och så var det inget mer med det. Me worried, me worried Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Me worried, me worried Do´h såna som kryper upp i das pinne på dig och gör så att den ruttnar och ramlar av Fast, aja, antar att han snackar om AIDS o.s.v.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Läste nyss detta: Hur går det till att ta ett klamydiaprov? Män får vanligtvis lämna ett urinprov. Samma sak gäller för kvinnor men då tar man oftast också ett prov med en liten bomullspinne från livmodertappen eller slidan. Klamydiaprovet är gratis. Medicinen också. .. så de borde vara urinprov som gäller för mejj eftersom ja e kille då borde man juh slippa den där topsen.. Av dina inlägg att döma verkar du vara en sådär 12 år gammal. Jag tvivlar på att du haft samlag, och således borde du inte behöva ett klamydiatest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Haha, vi blev ju skickade på nåt sånt där också när jag gick i åttan... Jag vet inte varför de var allmänt griniga på oss, de ville att vi skulle fråga saker, men inte fan var det väl nån som hade nåt att fråga, och då blev de sura och körde ut oss för att de inte tyckte att vi verkade seriösa, eller nåt sånt... Jag vet ärligt talat inte varför vi var där alls... Redigerad 7 november, 2006 av Cpt Tuttle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Igår fick vi besök av RFSU. Det var nästan samma sak, de berättade om olika könssjukdomar, visade och förklarade hur de olika könsorganen såg ut, hade lite värderingsövningar, proppade på oss två kondomer och skickade iväg oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag känner en snubbe som skulle vara "ball" och tröck upp en tops i urinröret....... ...Nu får han inte fram ollonet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Igår fick vi besök av RFSU. Det var nästan samma sak, de berättade om olika könssjukdomar, visade och förklarade hur de olika könsorganen såg ut, hade lite värderingsövningar, proppade på oss två kondomer och skickade iväg oss. Ni fick besök av RFSU och sen skickade dom iväg er? -- Vi ska ha något sånt här om några veckor. Förstår inte direkt varför, Allt man behöver veta, Ja det vet man ju redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts