Jump to content

Ungdomsmottagning.

Bubba
 Share

Recommended Posts

Hahahaha, att folk gick på den uppebara ironin får mig att skratta ihjäl mig! :):D:D

Ni är för goá ni. Klart som fan dom inte gör nått ni inte vill, och eftersom ni antagligen knappt är byxmyndiga så är det inte precis någon idé att testa er för könssjukdomar?

Aja, ha så trevligt där. 100 gånger bättre än sexualkunskapen i skolan, som alltid ska ligga på en 4-årings nivå när det gäller att förklara saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har för mig att vi fick lära oss att storleken inte har nån betydelse, och att en pennas tjocklek räcker för att penetrera sitt offer.

Onekligen är alla biologilärare oskulder. Synd. :lol:

Om allt skulle vara som dom menar så är en penis på 5cm med en omkrets på 0,7cm helt ok för att få en tösabit att få orgasm. GG!

Får allt ta och testa, det kanske är så att kvinnan aldrig(i den mån att dom inte får det lika ofta som en man) är för att alla jordens män har får stor penis! Så otroligt elakt av "Gud" att fippla med aparaterna! :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja och du hjälper verkligen den på traven.

Mi scusi. Men det var ju så grymt störande. :lol:

Okay, jag drar tillbaka den röda tråden. Jag var där i åttan eller något, hon babblade på om diverse smaskiga sjukdomar i underlivet, stoppade en kondom i handen på oss och så var det inget mer med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste nyss detta:

Hur går det till att ta ett klamydiaprov?

Män får vanligtvis lämna ett urinprov. Samma sak gäller för kvinnor men då tar man oftast också ett prov med en liten bomullspinne från livmodertappen eller slidan.

Klamydiaprovet är gratis. Medicinen också.

..

så de borde vara urinprov som gäller för mejj eftersom ja e kille :lol: då borde man juh slippa den där topsen.. ;)

Av dina inlägg att döma verkar du vara en sådär 12 år gammal. Jag tvivlar på att du haft samlag, och således borde du inte behöva ett klamydiatest.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vi blev ju skickade på nåt sånt där också när jag gick i åttan... Jag vet inte varför de var allmänt griniga på oss, de ville att vi skulle fråga saker, men inte fan var det väl nån som hade nåt att fråga, och då blev de sura och körde ut oss för att de inte tyckte att vi verkade seriösa, eller nåt sånt... <_<

Jag vet ärligt talat inte varför vi var där alls...

Redigerad av Cpt Tuttle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår fick vi besök av RFSU. Det var nästan samma sak, de berättade om olika könssjukdomar, visade och förklarade hur de olika könsorganen såg ut, hade lite värderingsövningar, proppade på oss två kondomer och skickade iväg oss.

Ni fick besök av RFSU och sen skickade dom iväg er? :)

-- Vi ska ha något sånt här om några veckor. Förstår inte direkt varför, Allt man behöver veta, Ja det vet man ju redan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor