Bubba Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tjena Vi killar i min klass ska på skoltid åka till en ungdomsmottagning... Jag undrar om någon vet vad man gör där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Ni kommer en och en bli undersökt i erat "privata område". Jag lovar. ...Och sen kommer ni få information utav någon person där om allt möjligt mellan Sex och samlevnad. Redigerad 6 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) De berättar lite sexualanknutna viktigheter. Bland annat kommer de att förklara att: ”det finns många olika konstellationer av penis…”. Viktigt viktigt. Bah. Nu gav visserligen SlewMe en mer korrekt beskrivning, men att "det finns många olika konstellationer av penis…” förblir ändå viktigt. Redigerad 6 november, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ni kommer en och en bli undersökt i erat "privata område". Jag lovar. Vilket alla brukar tro, men stämmer inte. Hur som helst. På ungdomsmottagningen kan du berätta att du har aids eller att du kanske är mobbad. Ungdomsmottagningens ansvar är att lyssnar på ungdomar som har frågor eller problem, det kan vara allt mellan himmel och jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ok Så vi kommer typ inte att en å en få ställa oss neck framför nån läkare då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ok Så vi kommer typ inte att en å en få ställa oss neck framför nån läkare då?? Nej. Om du inte vill det förståss. Ingen kan tvinga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ok Så vi kommer typ inte att en å en få ställa oss neck framför nån läkare då?? Jo, sen kommer du få ta den i tvåan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 När vi var där fick alla killar följa med en man som pratade lite om våran penis etc. Innan vi fick gå så fick alla ta 2 kondomer var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Innan vi fick gå så fick alla ta 2 kondomer var Ojoj, lyxrunkning två gånger då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ojoj, lyxrunkning två gånger då. Jag fick faktiskt 10 kondomer, så jag fick 10 lyxrunkningar!! Känn på den du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Vår lärare snacka om att man skulle göra nått klamydia test :S Hur går de till? pissprov elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Vår lärare snacka om att man skulle göra nått klamydia test :S Hur går de till? pissprov elle? Dom kör in en topps i urinröret.. Ni kommer inte kunna pissa på en vecka efter det. Lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 När vår klass var på ungdomsmottagning hade vi en MILF. Vilka pattar och ass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) När vår klass var på ungdomsmottagning hade vi en MILF. Vilka pattar och ass. Fast hon slutade eftersom alla killar sprang efter och kastade pappersbitar och fnissade. Redigerad 6 november, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Dom kör in en topps i urinröret.. Ni kommer inte kunna pissa på en vecka efter det. Lovar! Faktiskt inte så illa som det låter. Killar har (för de flesta that is) ju som alla vet, längre urinrör än tjejer så det känns mer på killar än på tjejerna. Men så illa som man har hört att det ska göra är det faktiskt inte. Klart att du kan pinka efteråt. Vad körde de upp på dig, en kaktus?! Redigerad 6 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 När vår klass var på ungdomsmottagning hade vi en MILF. Vilka pattar och ass. :'( jag ligger så mkt efter..... men vad är egentligen en MILF? OT: när vi var på ungdomsmottagningen med klassen fick vi se en film om sex och samlevnad, prata om nånting (var inte riktigt närvarande, vi hade en snygg tjej som pratade så, hehe ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 :'( jag ligger så mkt efter..... men vad är egentligen en MILF? Har du aldrig sett America Pie? HÄR står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har du aldrig sett America Pie? HÄR står det. Nej faktist så har jag inte sett den. Och lol på milf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
no1 Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 F*n vad rädd jag blir hur långt in kommer dom stoppa in den? kan man inte slippa det på nått sätt hur ont kommer det göra typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Skolk tycker jah e ett bra alternativ Någoon med ett bättre förslag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts