VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Hej. Söker en fin HTML-code till min hemsida. Lite färger och sådant Vill även ha lite info om HTML-stilen. Ursäkta om den här topicen är onödig. Då kan ni fina moderatorer slänga den i papperskorgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Bleh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Bleh! Du är allt bra wubbig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Varför inte lära sig hur man gör istället för att ta färdiga? Ingen vill vara på en sån hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Varför inte lära sig hur man gör istället för att ta färdiga? Ingen vill vara på en sån hemsida. Förlåt då, Mr. Jag är bäst på sidan på att göra hemsidor. Men jag orkar helt enkelt inte lära mig just nu. Kanske någon annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Förlåt då, Mr. Jag är bäst på sidan på att göra hemsidor. Men jag orkar helt enkelt inte lära mig just nu. Kanske någon annan gång Skaffa dig Dreamweaver så är det inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Förlåt då, Mr. Jag är bäst på sidan på att göra hemsidor. Men jag orkar helt enkelt inte lära mig just nu. Kanske någon annan gång Eh, Mr. Jag är sämst på sidan på att göra hemsidor. Men jag antydde aldrig att jag var bäst, däremot så sade jag att jag tycker att du ska lära dig något istället för att ta andras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 @ Godfather: Jag använder frontpage @ SlewMe: Ja ok förlåt. Men det är väll du som gjort Beffo? Tycker den är väldigt snyggt. Och jo. Jag vill och ska nog någon gång lära mig hur man gör hemsidor. Men hemsidan jag ska göra nu är rätt meningslös så jag orkar inte sitta och hålla på så mycket, bara för den. Nåja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tycker den är väldigt snyggt. Jag som gjort designen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag som gjort designen Ja, och jag som kodat ^^. Bara för att inte skapa missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Han frågade efter HTML-koder, så då får han det. Webdesignskolan Monkeytoys htmlkurs Grunder till HTML Nån random htmlguide Jonas webbresurs.se Söker du bara på html koder på Google så hittar du det mesta om HTML. Själv föredrar jag Webdesignskolan. Edit: La till en å annan länk. Redigerad 6 november, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag som gjort designen Finfint Ja, och jag som kodat ^^. Bara för att inte skapa missförstånd. Nice done! Han frågade efter HTML-koder, så då får han det. Webdesignskolan Monkeytoys htmlkurs Grunder till HTML Nån random htmlguide Jonas webbresurs.se Söker du bara på html koder på Google så hittar du det mesta om HTML. Själv föredrar jag Webdesignskolan. Edit: La till en å annan länk. Tack så mycket. Ska nog läsa lite på dem där sidorna någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag som gjort designen Herr Fisring, du kan få göra lite nytta i ditt miserabla liv (joking) och fixa min design till mitt skolprojekt i PHP. Nämligen en blogg, som ja.. Inte ser så mycket ut för tiden. bläää(blogg.php) (Inte uppdaterad på över en månad, men ser i princip ut likadant än >____< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Herr Fisring, du kan få göra lite nytta i ditt miserabla liv (joking) och fixa min design till mitt skolprojekt i PHP. Nämligen en blogg, som ja.. Inte ser så mycket ut för tiden. bläää(blogg.php) (Inte uppdaterad på över en månad, men ser i princip ut likadant än >____< ) Har inget att göra, säg till om du behöver lite hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Herr Fisring, du kan få göra lite nytta i ditt miserabla liv (joking) och fixa min design till mitt skolprojekt i PHP. Nämligen en blogg, som ja.. Inte ser så mycket ut för tiden. bläää(blogg.php) (Inte uppdaterad på över en månad, men ser i princip ut likadant än >____< ) Oj, du gillar glada färger va? som det lille homot du är http://www.gayflags.biz/images/3x5rainbowflag.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Oj, du gillar glada färger va? som det lille homot du är http://www.gayflags.biz/images/3x5rainbowflag.jpg Lättare att se om det är någon glitch någonstans om det är 5 helt udda färger som skriker om sig. Men visst fasen är jag gay för det! @Slewbert: Abwsoluwt. Har PHP imorgon och på Onsdag ska skiten vara klar, och jag har inte fått ihop mina databas kopplingar än.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts