luddee Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Dröjde inte länge alls innan hela filmen kom ut. Varning för känsliga tittare...! Filmen visar motsatsen vad som sas. Han var fan inte lugn till slutet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Dröjde inte länge alls innan hela filmen kom ut. Varning för känsliga tittare...! Filmen visar motsatsen vad som sas. Han var fan inte lugn till slutet... Huh, jag tycker då han är ganska lugn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Huh, jag tycker då han är ganska lugn? Haha ja jag skulle skrikit o gapat o gjort allt ja kan för o komma låss ja Redigerad 31 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Dröjde inte länge alls innan hela filmen kom ut. Varning för känsliga tittare...! Filmen visar motsatsen vad som sas. Han var fan inte lugn till slutet... Fan va störande sida. Det är ju en låt som hela tiden upprepas brevid en porrbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Jag vet inte ifall jag är för eller mot Saddam Husseins dödstraff. Ex diktatorn var enligt min uppfattning en tickande bomb. Att fängsla honom skulle troligtvis leda till fler gisslantagande i utbyte mot att Saddams frigivs. Så på ett sätt är det bra att han avrättades (trots att han inte hann åtals för alla åtalspunkter) Å andra sidan; när man avrättade Saddam Hussein dödade man direkt 70 personer, bara någon timme efter. Ja, jag anser att regeringen bär en viss del av skulden för de 70 personerna som omkom i bombattacken. För regeringen var fullt medveten om att en/flera hämndauktioner skulle inträffa. Och det kommer att fortsätta. Sen tycker jag som någon sa att man kan börja med att avskaffa dödstraffet ifall man vill demokratisera Irak. Såg i början av ’topicen’ att flera tyckte/er att man skulle tortera Saddam. Måste säga att jag blev förvånad när jag såg att alla ni är födda år 90. Gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Haha ja jag skulle skrikit o gapat o gjort allt ja kan för o komma låss ja Inte för att det skulle hjälpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Inte för att det skulle hjälpt Men endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Men endå Moget att dra upp en ett år gammal tråd ! ***REPORTED*** GOTT NYTT ÅR FLICKOR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Moget att dra upp en ett år gammal tråd ! ***REPORTED*** GOTT NYTT ÅR FLICKOR! lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Moget att dra upp en ett år gammal tråd ! ***REPORTED*** Den var fan rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Moget att dra upp en ett år gammal tråd ! ***REPORTED*** GOTT NYTT ÅR FLICKOR! Ett år är 365 dagar, eller 366 på skottår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ett år är 365 dagar, eller 366 på skottår. Dom flesta vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Ett år är 365 dagar, eller 366 på skottår. Haha, ännu roligare än mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Dom flesta vet det Ja, den är alltså inte ett år gammal. Däremot är tråden från förra året. http://img74.imageshack.us/img74/3350/nochmalownedyg5.th.jpg Redigerad 1 januari, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det finns (skall finnas) en ny video där man ser Saddams kropp med en mycket märklig lutning på huvudet samt ett stort sår på halsen. Den skall finnas utlagd på Arabiska sidor, men jag kan inte adressen dit. Någon som har lyckats få tag på denna video!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Det finns (skall finnas) en ny video där man ser Saddams kropp med en mycket märklig lutning på huvudet samt ett stort sår på halsen. Den skall finnas utlagd på Arabiska sidor, men jag kan inte adressen dit. Någon som har lyckats få tag på denna video!? http://www.liveleak.com/view?i=c5daa5b733 menar du denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 http://www.liveleak.com/view?i=c5daa5b733 menar du denna? Det måste vara den! Tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 http://www.liveleak.com/view?i=c5daa5b733 menar du denna? Fyfan vad fräsh. Reagerade mest på den öppna strupen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts