samuelszon Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Vafan, skämtar du eller? Och du säger att VaxXor är onormal.. Observera att det sista, alltså inte det som jag quotade var ironiskt. Men jag tycker att han skall få lida lika mycket som hans offer har fått lidit, varför skall han komma undan så lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Instämmer. Istämmer. Sätt han i fängelse i typ, 15 år och plåga honom under tiden, då och då. Lägg hans hand på en spisplatta/för den igenom en eld. Gör som Xemtoth sa. Till sist, ta en brödkniv och "såga" av halsen av honom. Usch vad hemsk jag är. Riktigt sjukt. Tvi!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Observera att det sista, alltså inte det som jag quotade var ironiskt. Men jag tycker att han skall få lida lika mycket som hans offer har fått lidit, varför skall han komma undan så lätt? För att din öga-för-öga-princip är efterbliven. Redigerad 6 november, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 En annan viktig sak att begrunda är ju att han faktiskt inte har fått stå till svars för alla saker ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Haha, han beter sig ju som en barnrumpa?! Aja, man förstår honom... att gå från landets största och "älskade" man, till den minsta och mest hatade. http://youtube.com/watch?v=Gf1R_m31KpE Jag blev dock chockad när jag läste i tidningen att han blivit dömd till döden. Trodde jag faktiskt aldrig. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Kommer vi någonsin få se han i South Park igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Kommer vi någonsin få se han i South Park igen? Han är redan död i South Park, är han inte? ...och Steve Irwin gjorde en cameo efter sin död, så jag ser inte vad som hindrar dem från att sluta ha med Saddam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Han är redan död i South Park, är han inte? ...och Steve Irwin gjorde en cameo efter sin död, så jag ser inte vad som hindrar dem från att sluta ha med Saddam. Han är i himelen som straff och bor med alla mormorer. Tror det var sista man såg av honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Han är i himelen som straff och bor med alla mormorer. Tror det var sista man såg av honom Man fick väl se ett avsnitt där han byggde en hemlig kärnvapen-bas maskerad till en chokladfabrik i himlen också, då USA beslutade att man måste bomba himlen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Man fick väl se ett avsnitt där han byggde en hemlig kärnvapen-bas maskerad till en chokladfabrik i himlen också, då USA beslutade att man måste bomba himlen. Precis Samma avsnitt, fast ah. Han skickas ju upp innan men who cares Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag tycker inte att han ska dö på nått sätt alls iallafall inte hängas.Utan att han ska få livstid isället, för om dom ska döda en som har dödat massa andra så fortsätter dom ju bara seden, tycker han ska få livstid i isoleringen, då får han lida lite också, och det är han värd, våld/död löser ingenting. Det är bara vad jag tcker iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Observera att det sista, alltså inte det som jag quotade var ironiskt. Men jag tycker att han skall få lida lika mycket som hans offer har fått lidit, varför skall han komma undan så lätt? Shit, du är verkligen urtypen av en fjortis. Man lär sig ironi och använder det en gång i minuten, du är ju tydligen ironisk i varenda inlägg som någon inte håller med om? Såg att SlewME noterade det han också, i nån annan tråd. Läs vad Corleone skrve, förresten. Och SlewME. Och Misterwhoppee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Varför har denna topicen bara handlat om hur folk tycker han ska gå till döden på dom mest ohumana sätten som möjligt och inte har hållt sig till topicens riktiga syfte. Saddam Husseins dödsdom. Har han någon heder kvar så tror jag han kommer ta livet av sig innan hängningen, som Hermann Göring gjorde under Nürnbergprocessen efter andra världskriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Varför har denna topicen bara handlat om hur folk tycker han ska gå till döden på dom mest ohumana sätten som möjligt och inte har hållt sig till topicens riktiga syfte. Saddam Husseins dödsdom. Har han någon heder kvar så tror jag han kommer ta livet av sig innan hängningen, som Hermann Göring gjorde under Nürnbergprocessen efter andra världskriget. Om hans händer blir bakbundna kan han köra det gamla fina tricket, bita tungan av sig så att han kvävs av sitt eget blod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Om hans händer blir bakbundna kan han köra det gamla fina tricket, bita tungan av sig så att han kvävs av sitt eget blod. Learn your history. Dom knaprade piller innan dom skulle föras till galjen, på så sätt dog dom innan dom kunde hängas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Learn your history. De knaprade piller innan dom skulle föras till galgen, på så sätt dog de innan de ens kunde hängas. Ameh, det här var soldater under krig fastbundna vid en stol. De mördades inte, de torterades för att berätta krigshemligheter. På detta sättet tog de livet av sig utan att förklara något. Ingen galge, inga piller. Rawr. Redigerad 6 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ameh, det här var soldater under krig fastbundna vid en stol. De mördades inte, de torterades för att berätta krigshemligheter. På detta sättet tog de livet av sig utan att förklara något. Ingen galge, inga piller. Rawr. Ehum, Nürnbergprocessen hölls efter att andra världskriget var över. Just precis som Saddam. Dom tog dom högt uppsatta i Nazipartiet och alla fick varsin dom. (Hitler hade också fått dödsstraff där om han inte hade skjutit sig själv i sin bunker) 13 avrättningar, varav 2 togsjälvmord innan sin avrättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ehum, Nürnbergprocessen hölls efter att andra världskriget var över. Just precis som Saddam. De tog de högt uppsatta i Nazipartiet och alla fick varsin dom (Hitler hade också fått dödsstraff där, om han inte hade skjutit sig själv i sin bunker). 13 avrättningar, varav 2 begick självmord innan sin avrättning. Jag pratar inte om Nürnbergprocessen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Ber om ursäkt för för att jag håller mig utanför tråden ämne men förgiftade inte Hitler sig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Ber om ursäkt för för att jag håller mig utanför tråden ämne men förgiftade inte Hitler sig själv? Nej, han eldades upp i en grop utanför sin bunker med sin fru Eva Braun. Men först så avrättades båda utav hitlers män. Redigerad 6 november, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts