Frenzy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Finns ju andra alternativ än hängning eller hängning med tortyr Fängelse resten av livet, till exempel. Ja, men då kan han lika gärna vara död. Tror inte han hade lidit så mycket i fängelse, han är väl stolt över vad han gjort. Jag hade inte lidit om jag skulle bli satt i fängelse på grund av någon sak jag tror starkt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Tjaee dom skriver att han bröt mot "mänskligheten" eller något sådant och om han inte är en människa måste han vara nån sorts djur, bind fast honom i ett koppel och låt japanerna äta up honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Tjaee dom skriver att han bröt mot "mänskligheten" eller något sådant och om han inte är en människa måste han vara nån sorts djur, bind fast honom i ett koppel och låt japanerna äta up honom? Dom sa väl inte att han inte är en människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag är rädd att han bara blir för väl behandlad i ett fängelse, så de kan lika gärna få hänga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Äsch bara häng han så vi slipper tänka mer på han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Pumpa ut allt blod han har och ge det till folk som behöver det. Det är mödanvärt. Satt just och funderade förresten. Fan vad grym världen är. Isch och tvisch. Redigerad 5 november, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Så, när ska ni börja skriva att han ska gasas ihjäl med Zyklon B då? Bara det som fattas nu. Ni har ju redan statuerat de flesta metoder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Va anser ni: Är hängning en tillräckligt plågsam död? Vad trött jag blir när folk... Redigerad 5 november, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Pumpa ut allt blod han har och ge det till folk som behöver det. Det är mödanvärt. Satt just och funderade förresten. Fan vad grym världen är. Isch och tvisch. Lät som ett bra straff. Men då är frågan. Vem vill leva med hans blod. Jag skulle nog hellre dö en att leva med hans blod. Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Lät som ett bra straff. Men då är frågan. Vem vill leva med hans blod. Jag skulle nog hellre dö en att leva med hans blod. Tror jag Om du låg döende och behövde blod, så tror jag inte du skulle bry dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Rätt åt honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Lät som ett bra straff. Men då är frågan. Vem vill leva med hans blod. Jag skulle nog hellre dö en att leva med hans blod. Tror jag Varför inte? saddam hussein är en människa precis som vem som helst. inget fel på hans blod, så vida han inte har en sjukdom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Lät som ett bra straff. Men då är frågan. Vem vill leva med hans blod. Jag skulle nog hellre dö en att leva med hans blod. Tror jag Piss. Off. Fuska.se nästa för dig, polarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Ni som är emot dödstraff: Hade det varit era familjer som blivit dödade, och han fått fängelse. Vad hade ni tyckt då? Hade det varit? : "Ja helt rätt, han får ju lida i en cell i hans sista tio år i hans liv med mycket mat osv. Han dödade min familj för 15 år sedan och jag har lidigt varje dag sen dess men det är ändå fel med dödstraff" Ignorera vad som stod här. Min mor kom och förkunnade att det inte är lönt att argumentera på sådana här sajter Min mor är den bästa av alla mödrar! Redigerad 5 november, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tycker att döden är ett milt straff. Är ju värre att sitta i en cell hela livet. ALLAH AKABAR! Det vet du inte eftersom du inte vet vad som händer efter döden. Men det skulle ju kunna vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Det vet du inte eftersom du inte vet vad som händer efter döden. Men det skulle ju kunna vara så. Klart han vet. Den enda logiska förklaring om man vet hur kroppen fungerar är att det blir svart. Alla organ i kroppen slutar att fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Klart han vet. Den enda logiska förklaring om man vet hur kroppen fungerar är att det blir svart. Alla organ i kroppen slutar att fungera. Ingen som vet att det är så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tycker att döden är ett milt straff. Är ju värre att sitta i en cell hela livet. ALLAH AKABAR! Instämmer. Tycker dem typ borde hugga av delar av honom skit, t ex fingrar, tår, även dasen, och lite sånt där, det kanske är olagligt med tortyr men det är inget mot vad han gjort mot folket Istämmer. Sätt han i fängelse i typ, 15 år och plåga honom under tiden, då och då. Lägg hans hand på en spisplatta/för den igenom en eld. Gör som Xemtoth sa. Till sist, ta en brödkniv och "såga" av halsen av honom. Usch vad hemsk jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Instämmer. Istämmer. Sätt han i fängelse i typ, 15 år och plåga honom under tiden, då och då. Lägg hans hand på en spisplatta/för den igenom en eld. Gör som Xemtoth sa. Till sist, ta en brödkniv och "såga" av halsen av honom. Usch vad hemsk jag är. Vafan, skämtar du eller? Och du säger att VaxXor är onormal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Instämmer. Istämmer. Sätt han i fängelse i typ, 15 år och plåga honom under tiden, då och då. Lägg hans hand på en spisplatta/för den igenom en eld. Gör som Xemtoth sa. Till sist, ta en brödkniv och "såga" av halsen av honom. Usch vad hemsk jag är. Tycker inte att man ska göra så på någon. Kanske på dig, gränsfall där, sjuka jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts