Jump to content

Saddam Hussein dömd till döden

JMC
 Share

Recommended Posts

Finns ju andra alternativ än hängning eller hängning med tortyr :blink: Fängelse resten av livet, till exempel.

Ja, men då kan han lika gärna vara död.

Tror inte han hade lidit så mycket i fängelse, han är väl stolt över vad han gjort.

Jag hade inte lidit om jag skulle bli satt i fängelse på grund av någon sak jag tror starkt på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 177
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Pumpa ut allt blod han har och ge det till folk som behöver det. Det är mödanvärt.

Satt just och funderade förresten. Fan vad grym världen är. Isch och tvisch.

Lät som ett bra straff. Men då är frågan. Vem vill leva med hans blod. Jag skulle nog hellre dö en att leva med hans blod. Tror jag :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som är emot dödstraff: Hade det varit era familjer som blivit dödade, och han fått fängelse. Vad hade ni tyckt då?

Hade det varit? : "Ja helt rätt, han får ju lida i en cell i hans sista tio år i hans liv med mycket mat osv. Han dödade min familj för 15 år sedan och jag har lidigt varje dag sen dess men det är ändå fel med dödstraff"

Ignorera vad som stod här. Min mor kom och förkunnade att det inte är lönt att argumentera på sådana här sajter :rolleyes:

Min mor är den bästa av alla mödrar!

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att döden är ett milt straff. Är ju värre att sitta i en cell hela livet.

ALLAH AKABAR!

Instämmer.

Tycker dem typ borde hugga av delar av honom skit, t ex fingrar, tår, även dasen, och lite sånt där, det kanske är olagligt med tortyr men det är inget mot vad han gjort mot folket

Istämmer.

Sätt han i fängelse i typ, 15 år och plåga honom under tiden, då och då. Lägg hans hand på en spisplatta/för den igenom en eld. Gör som Xemtoth sa. Till sist, ta en brödkniv och "såga" av halsen av honom.

Usch vad hemsk jag är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Instämmer.

Istämmer.

Sätt han i fängelse i typ, 15 år och plåga honom under tiden, då och då. Lägg hans hand på en spisplatta/för den igenom en eld. Gör som Xemtoth sa. Till sist, ta en brödkniv och "såga" av halsen av honom.

Usch vad hemsk jag är.

Vafan, skämtar du eller? Och du säger att VaxXor är onormal..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Instämmer.

Istämmer.

Usch vad hemsk jag är.

Tycker inte att man ska göra så på någon. Kanske på dig, gränsfall där, sjuka jävel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor