Daywalker Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Skulle någon kunna beskriva för mig hur i helvete man flyger med det där jävla planet??? som längst har jag flygit i 9 sek sen så störtar den bara SNÄLLA HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 kolla info-avdelningen på min GTA-sajt(se min sig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 kolla info-avdelningen på min GTA-sajt(se min sig). den har jag läst men jag faller ändå ner efter 10sek. Hur f*n stannar man luften!!! trycker på 9 och 6 för att hålla planet rak men det går ändå inte!! jayleno88@hotmail.com arman a-tech Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 övning ger färdighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Man ska bara trycka nätt på Dodo down knappen (Standard: Numpad 6) Så håller den sig stabil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 När man blivit van behöver man aldrig tänka på detaljer i flygningen, bara hoppa in i dodon och flyga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Ta dodon, åk ut på banan. Håll in bromsen och gasen. Släpp bromsen när motorn blivigt uppvärmd. Akta dig för dom stora planen, för dom kan sätta dit dig för "överfall av flygplan". Åk några meter på startbanan och håll in 6 (NumPad) tills nosen skrapar i marken. Då släpper du sexan och väntar tills planet lungnat sig. Då DUTTAR du på NumPad 6 igen tills planet ligger rakt. Sen kommer planet att störta men åker upp igen. Tryck 6 för att jämna ut planet. Du svänger med vänster och höger. Och landar på... ...öhh... Däcken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts