Kiedis Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 De har även gått 2 till bra filmer på TV400, fredagen den 13:onde del 7 och 8 Sen för er som inte vet vad evil dead är, så är de en ganska brutal film, eller va man ska säga Sen finns de eavil dead 2, 3 för er som inte vet. Brutal är väl att ta i , kanske den var brutal när den kom men nu har man sett värre filmer, fortfarande en klassiker dock, 2:an är också värd att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Brutal är väl att ta i , kanske den var brutal när den kom men nu har man sett värre filmer, fortfarande en klassiker dock, 2:an är också värd att kolla på. Det bästa med filmen är ju den sköna stämningen de fått till med miljön, hammocken och klockan och det, så klassiskt liksom... Aja nu börjar "gröten" snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Så var skräckfilmsnatten över. Evil Dead hade jag inte heller sett, fan vad jag skrattade! Den måste vara den sämsta skräckfilm jag någonsin sett. Var den ett skämt, i stil med Peter Jacksons Braindead, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Så var skräckfilmsnatten över. Evil Dead hade jag inte heller sett, fan vad jag skrattade! Den måste vara den sämsta skräckfilm jag någonsin sett. Var den ett skämt, i stil med Peter Jacksons Braindead, eller? För att citera mig själv; "Oh no! They're killing the girls first so that we will have to turn into... Homosexuals!" "You're demon is so fat, that when she dies, she spits milk". Redigerad 5 november, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Ville bara informera er att på SVT 1 så är det Någon sorts skräckfilmsnatt eller något liknande 23:20 Exorcisten 01:20 Terror på Elm Street 02:50 Evil dead Evil Dead kan jag säga att den var läskigast av alla dom där andra filmera Exorcisten,Terror på Elm Street. Kunnde fan knappt kolla på Evil Dead men lyckades ändåså kolla färdigt. sa åt mig så här "Sluta kolla nu stäng av nu" men jag gjorde det ej. EDIT: Sat mest å asss garvade mot Exorcisten för det där spöket som var i ungen. Han var så jävla skön när han hållde på^^. Redigerad 5 november, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Evil Dead kan jag säga att den var läskigast av alla dom där andra filmera Exorcisten,Terror på Elm Street. Kunnde fan knappt kolla på Evil Dead men lyckades ändåså kolla färdigt. sa åt mig så här "Sluta kolla nu stäng av nu" men jag gjorde det ej. EDIT: Sat mest å asss garvade mot Exorcisten för det där spöket som var i ungen. Han var så jävla skön när han hållde på^^. Din svenska ligger inte på topp va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Din svenska ligger inte på topp va? Gör din? --- Förövrigt kan det berättas att jag inte hade sett någon av de där filmerna, förrän till igår, då jag skrattade mig igenom The Exorcist samt slängde ett getöga på första halvtimmen av A Nightmare on Elm Street. Intressesmurfarna sov tungt, precis som jag snart gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Haha, Exorcisten var riktigt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Din svenska ligger inte på topp va? Nopp inte idag är ass trött har ej knappt sovit nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Såg The Exorcist, har inte sett den förrut. Läskig var den knappast, men ganska rolig. Fast det var lite segt i början. Hade gärna sett The Evil Dead för tionde gången bara för att den är så jäkla cool, men jag orkade inte stanna uppe så länge. Redigerad 5 november, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag funderade på en sak när texten "Help me" kom fram på den besatta flickan. Vad i hela fridens namn var det som fick hushålerskan att kolla på flickans mage från första början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag funderade på en sak när texten "Help me" kom fram på den besatta flickan. Vad i hela fridens namn var det som fick hushålerskan att kolla på flickans mage från första början? Vafan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Exorsicten tycker inte ja är nå läskig, desutom klipper de bort massa viktiga sener som är med i den"riktiga" versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Exorsicten tycker inte ja är nå läskig, desutom klipper de bort massa viktiga sener som är med i den"riktiga" versionen Den som gick igår var väl uncut versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Förövrigt kan det berättas att jag inte hade sett någon av de där filmerna, förrän till igår, då jag skrattade mig igenom The Exorcist samt slängde ett getöga på första halvtimmen av A Nightmare on Elm Street. Intressesmurfarna sov tungt, precis som jag snart gjorde. A Nightmare on Elm Street är kult, blääh. Darkwolf - seriöst? Man började ju för helvete att skratta när man såg Evil Dead. Jag gillar hur de använde sig av lera i slutet, när monstrena dog. Jag gillar även hur boken såg ut och lät som en gris helt plötsligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Såg sista halvtimmen av Exorcisten, första 15 minuterna av Terror on Elm street, 10 minuter av nån Fredagen den 13:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 A Nightmare on Elm Street är kult, blääh. Darkwolf - seriöst? Man började ju för helvete att skratta när man såg Evil Dead. Jag gillar hur de använde sig av lera i slutet, när monstrena dog. Jag gillar även hur boken såg ut och lät som en gris helt plötsligt. Evil dead är kult! Kolla på trean, klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag gillar hur de använde sig av lera i slutet, när monstrena dog. Jag gillar även hur boken såg ut och lät som en gris helt plötsligt. Hähä! Jag har försökt lista ut vad de använde när något slemgrönt rinner ut från armen på en av demonerna i slutet, ser ut som risgrynsgröt med karamellfärg! Åh kult Evil dead... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Slog på TV:n och såg att A Nightmare on Elm Street visades. Dock sett alla filmer som visades under skräcknatten tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Har sett Evil Dead förut, och vore jag ungefär 10 år yngre nu hade jag blivit vettskrämd, men med den fula animeringen vet jag inte om det är skräck eller komedi Missade de andra filmerna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts