Krax Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ville bara informera er att på SVT 1 så är det Någon sorts skräckfilmsnatt eller något liknande 23:20 Exorcisten 01:20 Terror på Elm Street 02:50 Evil dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ett bra filmval av dom faktiskt, annars under halloween så brukar dom visa rätt taskiga skräckfilmer..men det är var en bra mix. Terror på elm street ska jag nog se, en film man såklart sett förut men kna se igen. Tv3 visar När Lammen Tystnar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ett bra filmval av dom faktiskt, annars under halloween så brukar dom visa rätt taskiga skräckfilmer..men det är var en bra mix. Terror på elm street ska jag nog se, en film man såklart sett förut men kna se igen. Tv3 visar När Lammen Tystnar också. Vilken tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vilken tid? 22:30 enligt tv tidningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Vad handlar Evil Dead om? Jag ska se Exorcisten och Terror on Elm Street. Har inte sett någon av dom. Redigerad 4 november, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vad handlar Evil Dead om? Jag ska se Exorcismen och Terror on Elm Street. Har inte sett någon av dom. Terror på elm street är mera roliga.. har hela boxen, 7an är den enda ruggiga av dem filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ska nog se när lammen tystnar. Bara sett exorcisten av de där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 01:20 Terror på Elm Street Den ska jag nog se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vad handlar Evil Dead om? Kort och gott. Ett gäng som åker ut till ett hus i skogen, sen hittar dom ett band och bok, på bandet finns en ramsa som släpper lös demoner som gör att dom blir "fucked up". En helt ok film, håller fortfarande även fast den har ett par år på nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Min far planerar att se alla. Själv ska jag nog slänga ett getöga när Terror på Elm Street går, härlig gammal rulle. Exorsisten ger jag inte så mycket för. Evil Dead låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nej uscha, hatar sånna filmer. Blir ju rädd av dom, varför se då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nej uscha, hatar sånna filmer. Blir ju rädd av dom, varför se då? :'( Så det är inte bland annat just det som är syftet med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 The power of Christ compels you!!!! Har iof sett alla tre filmerna men funderar ändå på att kolla på slafset i Evil dead om jag inte blir för trött, en del klassiska scener som tål att ses om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nej usch, nu får det ta och hända något. För snart en timme sedanstängde jag av datorn för att se på skräckfilm... Nu har jag så boody tråkigt så jag likaväl skulle kunna spela Betapet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fy fan, jag hade glömt hur vidrig scenen i Exorcisten är när hon får sprutan i halsen och blodstrålen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 OMG! Det där är ett ansikte bara en mor kan älska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fy fan, jag hade glömt hur vidrig scenen i Exorcisten är när hon får sprutan i halsen och blodstrålen kommer. Håller med [insert random puke-smiley here] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jaha nu börjar nattens andra film, Terror På Elm Street med en ung Johnny Depp i en av rollerna, ser bara Jack Sparrow framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 De har även gått 2 till bra filmer på TV400, fredagen den 13:onde del 7 och 8 Sen för er som inte vet vad evil dead är, så är de en ganska brutal film, eller va man ska säga Sen finns de eavil dead 2, 3 för er som inte vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag hade faktiskt inte sett Exorsisten. Den var inte så läskig som alla sagt att den var. Min far berättade om en före detta kollega som suttit barnvakt åt några han kände. Han hade tagit sig ett par glas, och gick och hyrde Exorsisten för att se den tillsammans med det fyra-åriga barnet han vaktade. Det hela avbröts tvärt ungefär halvvägs in i filmen, när barnets mormor kom in och nästan fick en hjärtinfakt. Terrorn På Elm Street har jag sett löjligt många gånger. Jag får väl slänga ett getöga ändå, den är ju klassisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts