uncel sam Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har kollat runnt lite men kanske inte tillräkligt mycket, jag vill kuna formatera om mina .rep filmer för att sätta ihop till en film. Men jag vet inte vilket program jag skall använda för att konvertera .rep till något film format! Folk som svarar "just google it ffs" kan dra åt pipsvängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har kollat runnt lite men kanske inte tillräkligt mycket, jag vill kuna formatera om mina .rep filmer för att sätta ihop till en film. Men jag vet inte vilket program jag skall använda för att konvertera .rep till något film format! Folk som svarar "just google it ffs" kan dra åt pipsvängen Du kan spela in filmerna direkt från replayen med Fraps. Tror inte att det finns någon .rep-konverter eftersom att man även kan snurra runt med kameran så vet den inte vad den ska vara om man konverterar. Fraps är GTASajtens tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uncel sam Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Okej men det suger ganska hårt imo men men... Jag tänkte inte på det där med kameran :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Skaffa Fraps! SÖK INNAN DU FRÅGAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts