Cpt Tuttle Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ja, jag har inte riktigt lärt mig forumet här ännu, så kasta tråden åt fanders och kom hem och dräp mig med ett Saabfälgkors om den inte hör hemma här... När man kör "paramedic"-uppdrag med ambulansen, så tycker jag att det går bättre om man har på sirenen, bilarna flyttar sig då, visst? Upptäckte det när jag stal en ambulans med sirenerna igång, men går det att slå på sirenerna om man tar en ambulans från t.ex. sjukhuset, där de inte är igång från början? Ny på forumet, ny på GTA, och är frågan oväsentlig, felplacerad eller så, så ber jag hemskt mycket om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Om de inte är igång så "tappa" (tryck snabbt) på Horn-knappen så går de igång. And welcome to forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Du behöver inte vara rädd för att posta här på forumet bara för att du gjorde ett pyttelitet misstag i Äldre GTA-delen. Ingen fara är skedd Som oskarofrya sa, tryck lite lätt på tuta-knappen (alltsomoftast TAB) så sätter den igång. Medan sirenen är på kan du också hålla in för att ändra signal. Är sirenen inte på alls, kan du hålla in för att bara tuta. Det här gäller nog alla utryckningsfordon. Vanliga bilar tutar med TAB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Eller om du har det på PS2 så är det väl... let's see... R3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 4 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nä, jag kör på PC... Ska prova den saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nä, jag kör på PC... Ska prova den saken. Välkommen till forumet Dubbelklicka på horn så startas alla speciella tutsaker om det finns några. T.ex på Ambulancen, Brandbilen eller Polisbilen. /Mvh Vicke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts