Vinnie Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Cars of Vice City Stories Nu när Vice City Stories äntligen kommit, vilka är era favorit bilar? Skriv gjärna och skicka bilder på dem, vis också gjärna var dem finns! Här är mina favoriter just nu! Polismotorcykeln Bulldozer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Men är det bara jag som inte kunnat köpa det idag eller? I affären sa dom att alla affärer inte fått det och att dom ska börja sälja alla samtidigt. Men det kanske bara var för EB-games. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag gillar Biplanet, som finns på flygplatsen efter att man kommit över till andra ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag gillar jet skin. den är tråkig att köra men så jävla cool. annars blir det nog quadbiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag gillar jet skin. den är tråkig att köra men så jävla cool. annars blir det nog quadbiken. Vars hittar man jetskin? Kommer den längre fram i storyn eller? jag kör storyn sakta, så den räcker lite längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Den finns vid en brygga på andra ön, ligger nära det stora hotellet som ligger nära golfbanan. söderut från hotellet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Den finns vid en brygga på andra ön, ligger nära det stora hotellet som ligger nära golfbanan. söderut från hotellet. I caaant find it! Kan du inte märka ut på en karta eller nåt? Eller, måste man låsa upp jetskis i nåt uppdrag innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag kan visa på en karta imorgon, redigerar denna post då (förhoppningsvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag kan visa på en karta imorgon, redigerar denna post då (förhoppningsvis) Tank yo. Vill verkligen prova den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts