Jump to content

Teorier, dela med dig av dina!

Patrik
 Share

Recommended Posts

So... Brukar ni fundera mycket? Kanske ni har några djupa teorier som ni vill dela med er av?

Bara att skriva på och diskutera. :) Kanske ni inte har någon genomtänkt teori, men en svår fråga?

Förslag till någon olöst gåta?

Aja, hinner inte skriva någon av mina nu, får göra det sen. :)

Redigerad av Patrik
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meeh.. Känns långsökt, och att du själv inte visar vad det är man ska diskutera gör mig ännu mer anti..

Aja, ger den ett försök.. Mycket möjligt att denna kan mergas med någon annan topic..

Vad man ska diskutera? Alla får dela med sig av sina teorier, som man sedan kan diskutera. :)

Alltså, om man t.ex har suttit och funderat över vad tid är, och kommit fram till något, får man

dela med sig av det här. :) Ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det finns en annan planet som heter Skogstryne och där lever björnar och daggmaskar o även nåra människor, bl a Sigvard Rotborste, Torvard Lejonnafs och Herbert din fisige från Östra Kaviarbron. De 3 brukar äta fläskkotletter varje kväll hemma hos torvard och sitta där o skämta om madrasser o helikoptrar men framförallt uppätna rullskridskor. :rolleyes:

Det är min fantastiska teori vad tycker ni om den??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att det finns en annan planet som heter Skogstryne och där lever björnar och daggmaskar o även nåra människor, bl a Sigvard Rotborste, Torvard Lejonnafs och Herbert din fisige från Östra Kaviarbron. De 3 brukar äta fläskkotletter varje kväll hemma hos torvard och sitta där o skämta om madrasser o helikoptrar men framförallt uppätna rullskridskor. :rolleyes:

Tja, man får ett mycket oseriöst intryck av dig som person. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen till BUP, Barn- och ungdomspsykiatriska verksamheten i Gävleborgs län

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min teori går ut på att den här tråden är som en frizon där man kan spamma fritt. Tex som svamp-svensson.

Det kommer att vara en som småspammar, sedan tar dennes beende över, av nästa som i sin tur fördubblar effekten för att sedan lämmna över till nästa som gör likadant osv.

När det totala klimaxet har nåtts så kommer tråden sluta sitt liv med ett hänglås.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min teori går ut på att den här tråden är som en frizon där man kan spamma fritt. Tex som svamp-svensson.

Det kommer att vara en som småspammar, sedan tar dennes beende över, av nästa som i sin tur fördubblar effekten för att sedan lämmna över till nästa som gör likadant osv.

När det totala klimaxet har nåtts så kommer tråden sluta sitt liv med ett hänglås.

Roar! Min fetish för hänglås är skrämmande! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Där har du bara jävligt fel! Vart ser du spam i de han skrev?

Heter inte toppicen: "teorier, dela med dig av dina!"??

De där va hans teori. Men ja tycker faktiskt inte den lät så trolig

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor