Patrik Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) So... Brukar ni fundera mycket? Kanske ni har några djupa teorier som ni vill dela med er av? Bara att skriva på och diskutera. Kanske ni inte har någon genomtänkt teori, men en svår fråga? Förslag till någon olöst gåta? Aja, hinner inte skriva någon av mina nu, får göra det sen. Redigerad 3 november, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Meeh.. Känns långsökt, och att du själv inte visar vad det är man ska diskutera gör mig ännu mer anti.. Aja, ger den ett försök.. Mycket möjligt att denna kan mergas med någon annan topic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Meeh.. Känns långsökt, och att du själv inte visar vad det är man ska diskutera gör mig ännu mer anti.. Aja, ger den ett försök.. Mycket möjligt att denna kan mergas med någon annan topic.. Vad man ska diskutera? Alla får dela med sig av sina teorier, som man sedan kan diskutera. Alltså, om man t.ex har suttit och funderat över vad tid är, och kommit fram till något, får man dela med sig av det här. Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vad finns bortom rymden? Det sägs att den expanderar hela tiden... Jaha... Vad fins på "andra sidan"? Vad fanns innan Big Bang? Bara en massa vakum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vad man ska diskutera? Alla får dela med sig av sina teorier, som man sedan kan diskutera. Alltså, om man t.ex har suttit och funderat över vad tid är, och kommit fram till något, får man dela med sig av det här. Ok? Låter som ett fall för "Saker man velat fråga men aldrig vågat" med vissa ändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vad fanns innan Big Bang? Ett big bang fast tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ett big bang fast tvärtom? Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Låter som ett fall för "Saker man velat fråga men aldrig vågat" med vissa ändringar. Typ... "Saker du alltid velat disskutera men aldrig vågat starta en topiv om"? Är det bara jag som är trött på att disskutera sådanna häringa saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag blir aldrig trött på rymd-teorier. Möjligtvis hjärntvättad. Man kan vrida och vända på allt som har med universum att göra men man får det ändå inte att gå ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svamp-Svensson Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag tror att det finns en annan planet som heter Skogstryne och där lever björnar och daggmaskar o även nåra människor, bl a Sigvard Rotborste, Torvard Lejonnafs och Herbert din fisige från Östra Kaviarbron. De 3 brukar äta fläskkotletter varje kväll hemma hos torvard och sitta där o skämta om madrasser o helikoptrar men framförallt uppätna rullskridskor. Det är min fantastiska teori vad tycker ni om den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag tror att det finns en annan planet som heter Skogstryne och där lever björnar och daggmaskar o även nåra människor, bl a Sigvard Rotborste, Torvard Lejonnafs och Herbert din fisige från Östra Kaviarbron. De 3 brukar äta fläskkotletter varje kväll hemma hos torvard och sitta där o skämta om madrasser o helikoptrar men framförallt uppätna rullskridskor. Det är min fantastiska teori vad tycker ni om den?? Tja, man får ett mycket oseriöst intryck av dig som person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det är min fantastiska teori vad tycker ni om den?? DOLIG!1 Själv orkar jag inte fundera över såna här saker. Det är alldeles för irriterande/läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag tror att det finns en annan planet som heter Skogstryne och där lever björnar och daggmaskar o även nåra människor, bl a Sigvard Rotborste, Torvard Lejonnafs och Herbert din fisige från Östra Kaviarbron. De 3 brukar äta fläskkotletter varje kväll hemma hos torvard och sitta där o skämta om madrasser o helikoptrar men framförallt uppätna rullskridskor. Det är min fantastiska teori vad tycker ni om den?? Välkommen till BUP, Barn- och ungdomspsykiatriska verksamheten i Gävleborgs län Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Min teori går ut på att den här tråden är som en frizon där man kan spamma fritt. Tex som svamp-svensson. Det kommer att vara en som småspammar, sedan tar dennes beende över, av nästa som i sin tur fördubblar effekten för att sedan lämmna över till nästa som gör likadant osv. När det totala klimaxet har nåtts så kommer tråden sluta sitt liv med ett hänglås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Min teori går ut på att den här tråden är som en frizon där man kan spamma fritt. Tex som svamp-svensson. Det kommer att vara en som småspammar, sedan tar dennes beende över, av nästa som i sin tur fördubblar effekten för att sedan lämmna över till nästa som gör likadant osv. När det totala klimaxet har nåtts så kommer tråden sluta sitt liv med ett hänglås. Roar! Min fetish för hänglås är skrämmande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Roar! Min fetish för hänglås är skrämmande! Var inte så hård mot dig själv, alla har vi ett skelett i garderoben. *Stödstrumpor, stödstrumpor * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Var inte så hård mot dig själv, alla har vi ett skelett i garderoben. *Stödstrumpor, stödstrumpor * Nu är ju inte hänglås särsklit upphetsande, sexuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Min teori går ut på att den här tråden är som en frizon där man kan spamma fritt. Tex som svamp-svensson. Det kommer att vara en som småspammar, sedan tar dennes beende över, av nästa som i sin tur fördubblar effekten för att sedan lämmna över till nästa som gör likadant osv. När det totala klimaxet har nåtts så kommer tråden sluta sitt liv med ett hänglås. Där har du bara jävligt fel! Vart ser du spam i de han skrev? Heter inte toppicen: "teorier, dela med dig av dina!"?? De där va hans teori. Men ja tycker faktiskt inte den lät så trolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Inte fane vad jag vet så är allt undeer komtroll iaf. nej mne jag tror inte har jag någroa minnesvärsda komplox sotr bokstav var d ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Inte fane vad jag vet så är allt undeer komtroll iaf. nej mne jag tror inte har jag någroa minnesvärsda komplox sotr bokstav var d ja Too much booze? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts