Jump to content

Nånting bra mot sömnsvårigheter?

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Wiee här kommer jag igen, har försökt sova sen 00.00

Och nu ska jag pröva en hemma gjord variant :rolleyes:

bara att hoppas på det bästa nu

Vet du vad.. Om du hade legat till sängs sen 00.00 hade du sovit nu, faktist.. Om du inte nu har drogat dig som fan på något uppiggande. Vilket jag inte tror du gjort.

GE FAN I ATT GÅ UPP om du vill sova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet du vad.. Om du hade legat till sängs sen 00.00 hade du sovit nu, faktist.. Om du inte nu har drogat dig som fan på något uppiggande. Vilket jag inte tror du gjort.

GE FAN I ATT GÅ UPP om du vill sova.

Ja men det är bara det att.

När jag gick och lade mig var skit trött, men så fort huvudet trillade ner på kudden gick det inte att stänga ögonen (jag svär) så det enda som händer är att man typ bara stirrar rätt in i väggen eller så.

Nånting som alltid brukar få mig att bli tröttare är att sitta vid datorn och titta på såna här otroligt dryga Flash filmer som är loopade

typ som magical trevor eller så.

Och just nu inatt så funkade det :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Drink a cop of Hot milk or green tea. U should have something of this, I supose. :)

Or open your window for a wile. Cold room with fresh air is the best, if u want to sleep fast.

Or listen to soft music. :)

*Maste skriva pa engelska, engelsk instellning :ermm:

E, felstavning som fan. I apologise for every wordmisstakes in this post.:P

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kommer det sig att varm mjölk brukar funka?

Och té? det visste jag inte ens om...

Kinesiskt Gront te skall hjalpa, iaf om du fragar en viss gubbe som tipsade mig det :) . Det har lugnande effekt, och man far ro i bade kropp och sjel , och ja, det har funkat pa mig. ;)

Varm mjolk ger liksasa oxo lugnande effekt. Finns ngt emne i det som gor sa att man blir somnig.

Lugn musik och att tenka pa ngt posetivt er oxo en genveg till om man l'tt vill komma i somn. Men bara sadant poseitivt som man blir trott p[ att t'nka av, tex. planer infor jul. Eller tenka pa frukter i olika ferger er oxo ett hett tips. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor