Jump to content

Nånting bra mot sömnsvårigheter?

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Ligg under täcket, släckt i rummet och kolla på TV. Det brukar jag bli trött av iallafall. :)

Bullshit.

Har försökt flera gånger.. Slutar med att man kollar fram tills kanalen inte har något mer att visa, och då blir man tvungen att dra på en film eller något, som man också kommer se hela, sen är klockan 6-7.. Förbannat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bullshit.

Har försökt flera gånger.. Slutar med att man kollar fram tills kanalen inte har något mer att visa, och då blir man tvungen att dra på en film eller något, som man också kommer se hela, sen är klockan 6-7.. Förbannat.

Vissa metoder funkar ju inte på alla. Jag har aldrig ens somnat framför en tv, förutom en gång när jag var sjuk och trött.

Varm mjölk som någon sa är rätt sövande, lugnar ner typ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta ett bad i sveinvarm vatten. När din kroppt vant sig så kan du ligga en stund. Man blir jävligt uttmattad av värme. Sen kan du gå upp i ditt rum där du har fönstret öppet lite granna. Då lägger du dig under täcket eller utan täcke. Beror på hur mycket fönstret är öppet och hur varm du är. Då brukar man somna. Iaf jag. Do jo have pråblems inatt me så kan du tästa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor