Colan K Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sätt på tv:n och kolla på 1an eller 2an efter den här saken. Den är jätte tråkig, du kan ju försöka räkna rutorna eller något liknande Den nya versionen av räkna fåren... var är världen på väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sätt på tv:n och kolla på 1an eller 2an efter den här saken. Den är jätte tråkig, du kan ju försöka räkna rutorna eller något liknande Piper den också? Då är det extra kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ligg under täcket, släckt i rummet och kolla på TV. Det brukar jag bli trött av iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 En grej som ALLTID fungerar för mig om jag inte kan slagga är att jag knallar och lägger mig i soffan istället. Fråga mig inte varför jag sover i den men somnar gör jag :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Piper den också? Då är det extra kul Brukar offtast vara musik, den är också väldigt tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sätt på tv:n och kolla på 1an eller 2an efter den här saken. Den är jätte tråkig, du kan ju försöka räkna rutorna eller något liknande Du är en mycket sjuk liten person. AND I LIKE THAT Nånting som ska prövas ikväll om det blir lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sätt på någon kanal som har väldigt mycket reklam, det är ruskigt tråkigt att kolla på. Jag brukar alltid somna så fort det blir reklam i något tv-program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Du är en mycket sjuk liten person. AND I LIKE THAT Nånting som ska prövas ikväll om det blir lika Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ligg under täcket, släckt i rummet och kolla på TV. Det brukar jag bli trött av iallafall. Bullshit. Har försökt flera gånger.. Slutar med att man kollar fram tills kanalen inte har något mer att visa, och då blir man tvungen att dra på en film eller något, som man också kommer se hela, sen är klockan 6-7.. Förbannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag ligger alltid innan jag ska sova (hemma) och lyssnar på musik i en 20-30 minuter. Lyssnar på allt mellan himmel och jord, och somnar hur lätt som helst efteråt. Det kan jag rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bullshit. Har försökt flera gånger.. Slutar med att man kollar fram tills kanalen inte har något mer att visa, och då blir man tvungen att dra på en film eller något, som man också kommer se hela, sen är klockan 6-7.. Förbannat. Vissa metoder funkar ju inte på alla. Jag har aldrig ens somnat framför en tv, förutom en gång när jag var sjuk och trött. Varm mjölk som någon sa är rätt sövande, lugnar ner typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vissa metoder funkar ju inte på alla. Jag har aldrig ens somnat framför en tv, förutom en gång när jag var sjuk och trött. Varm mjölk som någon sa är rätt sövande, lugnar ner typ Synd att skiten inte är drickbart. Samma med varm O'boy. Tacka vet jag iskall mjölk eller O'boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Synd att skiten inte är drickbart. Samma med varm O'boy. Tacka vet jag iskall mjölk eller O'boy! O'boy Fast lite får man tåla om man vill lägga sig, om man kommer in där 'jag vill sova' biten kommer man inte somna på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ät inget sött före du ska sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ta ett bad i sveinvarm vatten. När din kroppt vant sig så kan du ligga en stund. Man blir jävligt uttmattad av värme. Sen kan du gå upp i ditt rum där du har fönstret öppet lite granna. Då lägger du dig under täcket eller utan täcke. Beror på hur mycket fönstret är öppet och hur varm du är. Då brukar man somna. Iaf jag. Do jo have pråblems inatt me så kan du tästa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sätt på tv:n och kolla på 1an eller 2an efter den här saken. Den är jätte tråkig, du kan ju försöka räkna rutorna eller något liknande Neej, man ska kolla på pinnen som rör sig fram och tillbaka helatiden i en ruta, då blir man trött ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ät inget sött före du ska sova. Nä ta det 10 minuter innan du ska sova. När kroppen tar bort det söta så blir du ännu tröttare än vad du var innan du tog det söta. Ägzor på förklara så alla förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ligg ner, blunda och tänk inte på något särskilt, så somnar du förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ligg ner, blunda och tänk inte på något särskilt, så somnar du förr eller senare. kattiZ har talat. Respect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ligg ner, blunda och tänk inte på något särskilt, så somnar du förr eller senare. Welcome to yesterdays news, now with a new host! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts