ZcruweN Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sitter just nu och försöker sova men, jag är pigg som en lärka och det går inte att sova, har försökt med det i snart 2 timmar nu. När jag skulle lägga mig var jag riktigt trött, en somsagt pigg är man nu. Så vet ni några snabba botemedel mot sömnsvårigheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Läs en bok, det brukar jag bli trött av iallafall. Speciellt om det är en lång med liten text... Vet inte varför, men jag blir trött utav det. Eller så läser du något av SixXes inlägg, dom blir man trött på. Redigerad 3 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Det må låta spydigt, men man ska inte sitta vid datorn när man försöker sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Lider själv av det, gjort det ett tag nu, spelar ingen roll om jag börjar jobba 8 eller 16...kan inte somna i rätt tid. Men brukar somna om jag lyssnar på musik i hörlurar, eller lägger mig i sängen och ser på tv, tvinga mig igenom något av nattena alla skräp-program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 SÖMNTABLETTER FRÅGETECKEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 SÖMNTABLETTER FRÅGETECKEN. Och om man inte har nå såna hemma då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hm, stry blodtillförseln till hjärnan med hjälp av ett skärp, man tuppar av efter ungefär 10 sec! Nä jag har ingen aning, varm mjölk är ju en klassiker, annars får du sätta på en lugn låt och slappna av. Tänk på nånting härligt. Tänk på VCS ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Popcorn och riskakor innehåller nått som gör en trött, eller det sa de på ett tv-program där de snackade om sömnsvårigheter.. Och, självklart kan man ju dricka varm mjölk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sitter just nu och försöker sova Det funkar inte så bra om man sitter Nej men jag har nog också problem av något slag, jag går och lägger mig när mina föräldrar stiger upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Det funkar inte så bra om man sitter You get the point Okej jag prövade riskakor, Mjölk, läsa bok, lyssna på musik hjälpte nått? nej Nåja får väll sitta tills jag somnar framför datorn eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 You get the point Okej jag prövade riskakor, Mjölk, läsa bok, lyssna på musik hjälpte nått? nej Nåja får väll sitta tills jag somnar framför datorn eller så Ren fakta, gå och lägg dig så somnar du. Ligger du i din säng med lampansläckt så kommer du till slut somna. Det går bättre om du inte tänker på det.. Alltså, "Nu ska jag sova, sova, sova.. SOV DÅ FÖR FAN!", då tar det bara längre tid. Tänk på något som du kan spinna vidare på, till slut vet du inte att du somnade och du vaknar imorgon bitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Då jag inte kan somna beror det på att jag har druckigt för lite vatten. Jag går å dricker vatten sen somnar jag nästna direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ett annat bra sätt är att röka sig riktigt bäng.. Vilket jag ska göra nu, sen sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ett annat bra sätt är att röka sig riktigt bäng.. Vilket jag ska göra nu, sen sova. Det var ju ingen dum idé... Annars så är bästa sättet att INTE somna att tänka för mycket på det... Eller att springa runt och fjåna sig med böcker, mjölk, datorn osv... Så länge man är uppe och springer somnar man inte. Slappna av är vad som fungerar, men det är svårt att göra det om man inte lägger ned tankarna som surrar... Eller vad man nu ska säga... Gissar att han somnat dock vid det här laget, och att ta sig upp i morse var nog ännu roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Här är jag igen. Jag lyckades somna runt 4-4.30 tiden. Jag gjorde som StellHell sa och sa till mig själv "SOV DÅ FÖRIHELVETE" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Här är jag igen. Jag lyckades somna runt 4-4.30 tiden. Jag gjorde som StellHell sa och sa till mig själv "SOV DÅ FÖRIHELVETE" Det var precis motsatsen mot vad StellHell sa då, men men, det funkade väl ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Låter som du är en av många som vänt på dygnet, gå upp tidigare på morgonen, så lovar ja att du ganaterat kan kan sova på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Det bästa är om du drömmer om någon tjej ... Jag brukar alltid somna direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cpt Tuttle Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Det bästa är om du drömmer om någon tjej ... Jag brukar alltid somna direkt Ruggugglan som jag drömde ville komma och låna diesel av mig för nån dag sedan vaknade jag snarare tvärt av... Urk... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Sätt på tv:n och kolla på 1an eller 2an efter den här saken. Den är jätte tråkig, du kan ju försöka räkna rutorna eller något liknande Redigerad 3 november, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts