Gird3r Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Och var snäll Och föreslå inte denna sida: http://nikt.zog.net.au/DRuG/downloads/mtarelated.htm För den är proppfull med trojaner och annat skit ( som tur e verkar dessa trojaner vara lite gammla så många anti virus hittar dom. Men gå inte in dit endå. det e onödigt. Nå har ni några föreslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Om jag vore du skulle jag sätta ett mellanrum mitt i länken så att man inte råkar trycka på den, det finns alltid en risk för det. Många trycker också på länkar innan de läst vad det handlar om, så sätt ett mellanrum mitt i den. Tryck EDIT så kan du göra det i efterhand. Redigerad 3 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts