-NightHawk- Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hur kan du vara inloggad då om någon har bytt ditt lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hur kan du vara inloggad då om någon har bytt ditt lösenord? Han epostade väl tillbaka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Hur kan du vara inloggad då om någon har bytt ditt lösenord? Ursäkta om jag går rejält off topic, men hur hög är din signaturjävel egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ursäkta om jag går rejält off topic, men hur hög är din signaturjävel egentligen? Ungefär 290. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Och max är väl 200px? - Jag måste ha hjälp. Till vilken adress skall jag skicka mail till Hotmail om jag vill ha tillbaka min användare? Typ info@hotmail.com eller något liknande? För jag har svårt att hitta mailadressen. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 . https://accountservices.msn.com/uiresetpw.s...c=1053&id=2 där kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) . https://accountservices.msn.com/uiresetpw.s...c=1053&id=2 där kanske Sure, men det där med återställning; jag fattar inte riktigt. Skickar den tillbaka ett lösenord till den alternativa e-postadressen jag angav när jag registrerade mig är det bara att glömma, jag tror att jag struntade i det. Och den hemliga frågan är som sagt ändrad av den skyldige. EDIT: -------------------- Gissa min penis-storlek genom att jag kan ändra din signatur / KalleR Läs reglerna! Haha! Där fick du lite grann NightHawk! Redigerad 4 november, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Han epostade väl tillbaka det? Hur? Lösenordet var ju utbytt skrev Kalan. EDIT: Haha! Där fick du lite grann NightHawk! Mjoo... Visst var signaturfan hög, men jag kan inte hitta nåt förbud mot det i reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Mjoo... Visst var signaturfan hög, men jag kan inte hitta nåt förbud mot det i reglerna. §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Nåt annat än det? Redigerad 4 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 §3.5 - För stora Signaturer och Avatarer Vilken person som hellst som är på ett forum är läskunnig och ska därför ha läst forumets regler. Då vet personen hur stor en signatur/avatar får vara och ska därför följa reglerna, eller hur? Är det så? NEJ! Det krävs stora resurser för oss i moderator kåren att hålla på att fixa till folks signaturer och avatarer hela tiden. Utöver §2.2 och §2.3 så kommer här ett par extra regler utöver dom; 1. Är din bild 500x200 så är det allt. Inte ett enda litet ord får finnas med i signaturen. 500x200 är för HELA signaturen och inget annat. 2. Ang. den nya kvinnoflugan så är allt naket "stötande" och får inte finnas i en avatar eller signatur. Allt annat är tillåtet, ni som klagar måste ha bevis för annat. Upprepning av för stora signaturer och avatarer slutar i att personen får varning/ban beroende på hur många gånger det hämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) §3.5 - För stora Signaturer och Avatarer Vilken person som hellst som är på ett forum är läskunnig och ska därför ha läst forumets regler. Då vet personen hur stor en signatur/avatar får vara och ska därför följa reglerna, eller hur? Är det så? NEJ! Det krävs stora resurser för oss i moderator kåren att hålla på att fixa till folks signaturer och avatarer hela tiden. Utöver §2.2 och §2.3 så kommer här ett par extra regler utöver dom; 1. Är din bild 500x200 så är det allt. Inte ett enda litet ord får finnas med i signaturen. 500x200 är för HELA signaturen och inget annat. 2. Ang. den nya kvinnoflugan så är allt naket "stötande" och får inte finnas i en avatar eller signatur. Allt annat är tillåtet, ni som klagar måste ha bevis för annat. Upprepning av för stora signaturer och avatarer slutar i att personen får varning/ban beroende på hur många gånger det hämt. Jag hade ingen bild... Nåt annat? DAMN! Offtopic... Vi skiter i detta istället, tar det via PM. Men som sagt Kalan, hur kan du logga in här om det var bytt? Redigerad 4 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hur? Lösenordet var ju utbytt skrev Kalan. Exakt, då kan man eposta tillbaka lösenordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Exakt, då kan man eposta tillbaka lösenordet Fast vad menar du med eposta tillbaka lösenordet??? Hans epost var snodd skrev han. Redigerad 4 november, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fast vad menar du med eposta tillbaka lösenordet??? Hans epost var snodd skrev han. Nu skriver han ju inte allt, men han kanske hade en annan epost här. Det resulterade i att han kunde eposta tillbaka sitt pass, eller så epostade han tillbaka passet innan eposten blev stulen eller så trollande han. Vad vet jag >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det finns ju en möjlighet att han som snodde lösenordet, är den som skriver/skrev i denna tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det finns ju en möjlighet att han som snodde lösenordet, är den som skriver/skrev i denna tråden? Det tänkte jag också på Eller så spelar han bara rakt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det tänkte jag också på Eller så spelar han bara rakt av. Nä, jag tror inte att det är han, riktiga Kalan alltså, som spelar. Han är inte en sån kille tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Happ, så vart det min tur... Konstigt att folk inte har bättre saker för sig på All helgonadagen, stack ner till stan i 4 timmar och när man kommer hem har mabn blivit av med sin MSN, har sänt ett mail/rapport till MSN så får dom fixa resten... Hoppas det fixar dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Nu skriver han ju inte allt, men han kanske hade en annan epost här. Det resulterade i att han kunde eposta tillbaka sitt pass, eller så epostade han tillbaka passet innan eposten blev stulen eller så trollande han. Vad vet jag >.< ... Eller så har han bara automatisk inloggning. Det är därför han inte kan byta sitt GTAsajten- lösenord. Skulle han ha fått lösenordet i ett email skulle han kunna göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts