Jump to content

Jaha, någon har hittat mitt lösenord?

Kalan
 Share

Recommended Posts

Nu har någon ***** hittat mitt lösenord till GTAsajtens Forum och därmed till min msn. Personen har skrivit flera inlägg i Counter-Strike-tråden inloggad som mig och har lagt till ett quote av Renard i min signatur (som jag dock tagit bort nu).

JÄVLA omoget att byta mitt lösenord! På msn kan jag inte logga in mer och här kan jag inte byta mitt lösenord.

Kan ingen moderator se med vilken IP personen som ändrat mitt lösenord skrev de där inläggen i CS-tråden? Annars hade jag blivit glad om nån kunde typ ge tillbaks mitt lösenord?

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu har någon ***** hittat mitt lösenord till GTAsajtens Forum och därmed till min msn. Personen har skrivit flera inlägg i Counter-Strike-tråden inloggad som mig och har lagt till ett quote av Renard i min signatur (som jag dock tagit bort nu).

JÄVLA omoget att byta mitt lösenord! På msn kan jag inte logga in mer och här kan jag inte byta mitt lösenord.

Kan ingen moderator se med vilken IP personen som ändrat mitt lösenord skrev de där inläggen i CS-tråden? Annars hade jag blivit glad om nån kunde typ ge tillbaks mitt lösenord?

Bästa sättet är att ha ett långt lösenord. Med både siffror och stora o små bokstäver.

Ett bra sätt att få ett bra lösenord >>> http://www.password.nu/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kalan, du får ett IP-nummer genom PM utav mig som användes vid författandet utav dina inlägg i CS-tråden.

Sen vad du gör med det och vad du använder det till är inte mitt ansvar.. :unsure:

Stämmer numret överens med någon ansedd* medlem här på sidan? *vänder blad på anteckningsblocket*

*= 500+ inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer numret överens med någon ansedd* medlem här på sidan? *vänder blad på anteckningsblocket*

*= 500+ inlägg.

Har jag faktiskt inte kollat. Men ett ögonblick.

Nehe, nu ville såklart inte den funktionen fungera som den skulle.

Någon annan mod/admin som kan prova samma sak? PM:a mig om ni inte orkar leta upp ip-numret själv.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilket inte alltid är rätt om man förlitar sig på onlinetjänster. Om han nu skulle få fram det, vad ska han göra? Han har ett IP, en stad.

Är det samma stad som hans vet han om det är en kompis. Han kan ju även be en administratör på forumet göra en ip- sökning (tror den funktionen finns i alla fall) så han ser om det är en medlem här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor