Kalan Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Nu har någon ***** hittat mitt lösenord till GTAsajtens Forum och därmed till min msn. Personen har skrivit flera inlägg i Counter-Strike-tråden inloggad som mig och har lagt till ett quote av Renard i min signatur (som jag dock tagit bort nu). Så JÄVLA omoget att byta mitt lösenord! På msn kan jag inte logga in mer och här kan jag inte byta mitt lösenord. Kan ingen moderator se med vilken IP personen som ändrat mitt lösenord skrev de där inläggen i CS-tråden? Annars hade jag blivit glad om nån kunde typ ge tillbaks mitt lösenord? Redigerad 2 november, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Säkert något som hör till Silentwhisper händelsen. Hur ska dom annars få tag på ditt msn lösenord bara via GTASajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Samma sak hände mig, fast bara på min msn. Skicka ett mejl till hotmail och skriv vad som hänt. Då skickar dom tillbaka en lista med en massa frågor som du får svara på så dom vet att du är du, sen får du byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Det hände så för mig förut också, att folk loggade in på min användare här och på msn, men sedan dess har jag ju bytt lösenord Jaja, min lunar fick vara ifred i alla fall. Har bytt lösenord där nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Tror det hänt mig på MSN också, helt plötsligt så loggades jag ut så stod det "Du har loggat in på en annan enhet", men jag brydde mig inte och loggade in igen, så slutade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kan man inte ta "hemlig fråga" i msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har du fölorat din MSN kan du maila till de så kan de fixa tillbaka den till dig. Funkade för en kompis iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Nu har någon ***** hittat mitt lösenord till GTAsajtens Forum och därmed till min msn. Personen har skrivit flera inlägg i Counter-Strike-tråden inloggad som mig och har lagt till ett quote av Renard i min signatur (som jag dock tagit bort nu). Så JÄVLA omoget att byta mitt lösenord! På msn kan jag inte logga in mer och här kan jag inte byta mitt lösenord. Kan ingen moderator se med vilken IP personen som ändrat mitt lösenord skrev de där inläggen i CS-tråden? Annars hade jag blivit glad om nån kunde typ ge tillbaks mitt lösenord? Bästa sättet är att ha ett långt lösenord. Med både siffror och stora o små bokstäver. Ett bra sätt att få ett bra lösenord >>> http://www.password.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Har du fölorat din MSN kan du maila till de så kan de fixa tillbaka den till dig. Funkade för en kompis iallafall. I från vilken adress ska jag maila då? Jag kan ju inte logga in, för lösenordet kan jag ju inte. Ska jag göra ett nytt konto eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Säkerligen någon av dina polare. Hör med dem. Redigerad 2 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kalan, du får ett IP-nummer genom PM utav mig som användes vid författandet utav dina inlägg i CS-tråden. Sen vad du gör med det och vad du använder det till är inte mitt ansvar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kalan, du får ett IP-nummer genom PM utav mig som användes vid författandet utav dina inlägg i CS-tråden. Sen vad du gör med det och vad du använder det till är inte mitt ansvar.. Stämmer numret överens med någon ansedd* medlem här på sidan? *vänder blad på anteckningsblocket* *= 500+ inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Stämmer numret överens med någon ansedd* medlem här på sidan? *vänder blad på anteckningsblocket* *= 500+ inlägg. Har jag faktiskt inte kollat. Men ett ögonblick. Nehe, nu ville såklart inte den funktionen fungera som den skulle. Någon annan mod/admin som kan prova samma sak? PM:a mig om ni inte orkar leta upp ip-numret själv. Redigerad 2 november, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Dags att avslöja brottslingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Någon har ändrat mitt lösenord till MSN ett antal gånger, men tur att den hemliga frågan funkade. Tills nu. Någon ändrade mitt lösen, och givetvis den hemliga frågan också. Men man kunde tydligen maila Hotmail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vad kan man göra med ett IP-nummer? Här är mitt ip-nummer till min farsa där jag är ibland och även min server står där: 81.234.73.217 happy hacking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vad kan man göra med ett IP-nummer? Här är mitt ip-nummer till min farsa där jag är ibland och även min server står där: 81.234.73.217 happy hacking Du kan göra mycket med ett IP-nummer.. I just detta fallet så vill han nog få tag på varifrån IP-numret kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Du kan göra mycket med ett IP-nummer.. I just detta fallet så vill han nog få tag på varifrån IP-numret kommer. Vilket inte alltid är rätt om man förlitar sig på onlinetjänster. Om han nu skulle få fram det, vad ska han göra? Han har ett IP, en stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Vilket inte alltid är rätt om man förlitar sig på onlinetjänster. Om han nu skulle få fram det, vad ska han göra? Han har ett IP, en stad. Är det samma stad som hans vet han om det är en kompis. Han kan ju även be en administratör på forumet göra en ip- sökning (tror den funktionen finns i alla fall) så han ser om det är en medlem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Finns det ingen medlem som har det ip numret då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts