Gta_Erra Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hej nu har jag fått årdning på mitt bf2 men jag behöver hjälp med hur man byter storlek på banorna i single player för jag vill ha 64 inte 16. Tacksam för svar //MVH Erik Melin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Posta här istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Går inte att ändra. Men det finns patchar som kan låsa upp 64-banorna Och som spajdermän sa, skriv i BF2 tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 5 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag hittade inget på den topicen men jag vill veta sidan till patchen så snälla bara ett svar där sidan står PLEASE!!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag hittade inget på den topicen men jag vill veta sidan till patchen så snälla bara ett svar där sidan står PLEASE!!!!. Fråga där inte leta där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Vsg. Tryck här. <-- Där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts