Joe Dirt Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Hej allihopa, När jag installerade Sa-Mp så startade jag om datorn men sedan när jag startade spelet så började allting hacka och datorn ritar området otroligt segt!! Och jag körde gta sa för ett litet tag sen och det hackade ingenting... Tack för svar i förhand! och JA jag har provat sökt Redigerad 2 november, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gird3r Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hej allihopa, När jag installerade Sa-Mp så startade jag om datorn men sedan när jag startade spelet så började allting hacka och datorn ritar området otroligt segt!! Och jag körde gta sa för ett litet tag sen och det hackade ingenting... Tack för svar i förhand! och JA jag har provat sökt Hallå där köpt blåbär Det är väl klart att det laggar då du kör det på nätet. Det laggar även om du har en 1000 mb ram dator fast då laggar det mindre. Och det beror självklart på bredbandet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hallå där köpt blåbär Haha, den gamla godingen var länge sen man hörde. Hej och välkommen till forumet! Förövrigt så har du helt rätt i det du skriver. Fan, nu skriver jag på varannan rad igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Nej det har varken med bredbandet eller minnet... Jag spelar vanliga sa helt hackfritt men sedan när jag kör mp så börjar det hacka och den ritar sent.. och jag vet att det inte är bredbandet för jag sitter nämligen lan nu och min kompis kör det utan problem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Nej det har varken med bredbandet eller minnet... Jag spelar vanliga sa helt hackfritt men sedan när jag kör mp så börjar det hacka och den ritar sent.. och jag vet att det inte är bredbandet för jag sitter nämligen lan nu och min kompis kör det utan problem! Men SA:MP små-hackar för alla. Redigerad 2 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Men SA:MP små-hackar för alla. Inte såhär... Min kompis spelar det helt hackfritt och jag ska spela in en liten film så får ni se hur det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Men har du några mods i ditt Sa-Mp Sa??? Isåfall så är det andledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Men har du några mods i ditt Sa-Mp Sa??? Isåfall så är det andledningen. hmm bara alla bilar och nya handlings filer tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) hmm bara alla bilar och nya handlings filer tack Har du moddat alla bilar? Hehe, råkade dra upp tråden lite där,. Redigerad 12 november, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Samma problem här, allt kommer upp skit segt på vissa servrar.. dom flesta. och jag har mött fler som har samma problem, och ibland ser jag ingenting, utan bara "luft" och det har inte med bredbandet eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Samma problem här, allt kommer upp skit segt på vissa servrar.. dom flesta. och jag har mött fler som har samma problem, och ibland ser jag ingenting, utan bara "luft" och det har inte med bredbandet eller något sånt. När man byter race eller så så tar det ibland upp till tio sekunder innan kartan har laddat fram för alla. Man börjar alltså race:a (det måste finnas en bättre stavning än race:a och rejsa!) ut i tomma luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 När man byter race eller så så tar det ibland upp till tio sekunder innan kartan har laddat fram för alla. Man börjar alltså race:a (det måste finnas en bättre stavning än race:a och rejsa!) ut i tomma luften. jo, de kan va så segt, men på dom flesta servrar kommer aldrig kartan fram, ingenting. det är bara luft hela tiden och man ser andra spelare,bilar motorcyklar.. alla fordon och så, men ej grafiken eller vad man kan säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Det beror inte på servrarna att det inte laddas. Det antingen datan eller Bredbands kopplingeb. Det som jag tror är fallet är att spelet först ska skapa en koppling mellan serven och din data innan spelet börjar att sätta upp spelets bana. Och ibland när ping:en är iu taket så tar det längre tid. senare när det är klar så laddas allt fort som F*N. I alla fall för mig.. BTW.. detta är bara en av miona tankar.. Och så klart utan modds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Det beror inte på servrarna att det inte laddas. Det antingen datan eller Bredbands kopplingeb. Det som jag tror är fallet är att spelet först ska skapa en koppling mellan serven och din data innan spelet börjar att sätta upp spelets bana. Och ibland när ping:en är iu taket så tar det längre tid. senare när det är klar så laddas allt fort som F*N. I alla fall för mig.. BTW.. detta är bara en av miona tankar.. Och så klart utan modds? Ok tackar , ja har väntat i ca 5 minuter bara i en sån server, kanske vänta lite längre då, ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts