Jump to content

Hjälp, Spelet hackar i Sa-Mp

Share

Recommended Posts

Hej allihopa, När jag installerade Sa-Mp så startade jag om datorn men sedan när jag startade spelet så började allting hacka och datorn ritar området otroligt segt!! Och jag körde gta sa för ett litet tag sen och det hackade ingenting... Tack för svar i förhand! och JA jag har provat sökt

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej allihopa, När jag installerade Sa-Mp så startade jag om datorn men sedan när jag startade spelet så började allting hacka och datorn ritar området otroligt segt!! Och jag körde gta sa för ett litet tag sen och det hackade ingenting... Tack för svar i förhand! och JA jag har provat sökt

Hallå där köpt blåbär :lol:

Det är väl klart att det laggar då du kör det på nätet. Det laggar även om du har en 1000 mb ram dator fast då laggar det mindre. Och det beror självklart på bredbandet också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det har varken med bredbandet eller minnet... Jag spelar vanliga sa helt hackfritt men sedan när jag kör mp så börjar det hacka och den ritar sent.. och jag vet att det inte är bredbandet för jag sitter nämligen lan nu och min kompis kör det utan problem!

Men SA:MP små-hackar för alla. :lol:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Samma problem här, allt kommer upp skit segt på vissa servrar.. dom flesta.

och jag har mött fler som har samma problem, och ibland ser jag ingenting, utan bara "luft"

och det har inte med bredbandet eller något sånt.

När man byter race eller så så tar det ibland upp till tio sekunder innan kartan har laddat fram för alla. Man börjar alltså race:a (det måste finnas en bättre stavning än race:a och rejsa!) ut i tomma luften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man byter race eller så så tar det ibland upp till tio sekunder innan kartan har laddat fram för alla. Man börjar alltså race:a (det måste finnas en bättre stavning än race:a och rejsa!) ut i tomma luften.

jo, de kan va så segt, men på dom flesta servrar kommer aldrig kartan fram, ingenting. det är bara luft hela tiden och man ser andra spelare,bilar motorcyklar.. alla fordon och så, men ej grafiken eller vad man kan säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror inte på servrarna att det inte laddas. Det antingen datan eller Bredbands kopplingeb. Det som jag tror är fallet är att spelet först ska skapa en koppling mellan serven och din data innan spelet börjar att sätta upp spelets bana. Och ibland när ping:en är iu taket så tar det längre tid. senare när det är klar så laddas allt fort som F*N.

I alla fall för mig.. :shifty:

BTW.. detta är bara en av miona tankar..

Och så klart utan modds? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror inte på servrarna att det inte laddas. Det antingen datan eller Bredbands kopplingeb. Det som jag tror är fallet är att spelet först ska skapa en koppling mellan serven och din data innan spelet börjar att sätta upp spelets bana. Och ibland när ping:en är iu taket så tar det längre tid. senare när det är klar så laddas allt fort som F*N.

I alla fall för mig.. :shifty:

BTW.. detta är bara en av miona tankar..

Och så klart utan modds? :D

Ok tackar :lol:, ja har väntat i ca 5 minuter bara i en sån server, kanske vänta lite längre då, ska testa. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor