Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Spelet går ut på att man ska ta sig till flagan, man får rita sin egen väg dit. Spelet är väldigt beronde framkallande (tycker jag iallfall ) Länk till spelet Efter Ca 30-40 min fick jag se det här http://img61.imageshack.us/img61/4962/jaaaaaaavg3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag fattar inte hur man ska göra. Ska man få den gubben till flaggan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) E ganska lätt bara spruta färg uder honnom ja klarade det tog 25 min Redigerad 1 november, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Var helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jaha, man kunde visst styra gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 De spelet man kan bara använda "hiss tricket" spruta färg under honom och dra uppot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 De spelet man kan bara använda "hiss tricket" spruta färg under honom och dra uppot. Jo jag börja använda det på typ dom 6 sista banorna så det blev lite enklare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ah! Go fuck yourself along with a rubberdick! Det här spelet var för svårt för folk på min nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Riktigt skojj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Spelet va riktigt tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag varvade det under en seg historielektion några veckor sen. Rätt lätt när man använder det välkända tricket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 För att klara detta lätt är det bara att använda "hiss-tricket" och rita för taggarna så att man inte dör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 För att klara detta lätt är det bara att använda "hiss-tricket" och rita för taggarna så att man inte dör! Jag har ju Copy right på den tekniken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Det som stör mig mest med detta spel är att det ska vara Naruto musik i skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Dissad igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Dissad igen! Förlåt En grej jag stör mig på är, ibland när jag klickar en gång och släpper så fortsätter han o rita när jag rör på musen Editerar: Fan det är spelet var ju svårt, kom bara 85 Yard Länk från Vice´inlägg i den andra tråden Redigerad 1 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Redigerad 2 november, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Men vad fan... Redigerad 2 november, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 The iron maiden game : http://emichrysalis.co.uk/ironmaiden/game/ beroende framkallande enligt mig , spec när de är musik från nya skivan i bakrunden . The iron maidens is gonna get all of you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) The iron maiden game : http://emichrysalis.co.uk/ironmaiden/game/ beroende framkallande enligt mig , spec när de är musik från nya skivan i bakrunden . The iron maidens is gonna get all of you Du ska skriva om det här spelet, inte Iron Maiden's spel, gör en ny topic om det eller nåt. Redigerad 2 november, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts