[B][O][T] Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Finns ett riktigt fint jultema här http://www.skinbydragonfly.com/store/index...mp;productId=16 Tidigare år har ju forumet varit en version utav IPB (1.*) nu är forumet 2.1.* och de julteman som kördes tidigare är nog inte kompitiabla med senare versioner, om inte en uppdatering har gjorts för det skalet. Synd att vi inte kan ha ett annat tema än standard skalet resten av året heller..... BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag slängde iväg ett artigt och glatt mail till Hultan om jultemat. Det innehöll några "var snäll och", "vore trevligt", "fina traditionen" mm. Tror ni han kommer med julklappen till oss i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag slängde iväg ett artigt och glatt mail till Hultan om jultemat. Det innehöll några "var snäll och", "vore trevligt", "fina traditionen" mm. Tror ni han kommer med julklappen till oss i år? Man kan ju alltid hoppas Men kanske inte förvänta sig alltför mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Nu är det ju julafton och inget vintertema syns till. Är det ingen som har hans telefonnummer och kan ringa? Kanske lite att ta i men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) *host*.....*host* Har faktiskt ringt honom en gång förut. Men det var inte för att prata om vintertemat. Redigerad 24 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Blir inget vintertema i år.. Det är iaf mina $.02.. Fan vad jag är bäst ändå. Och nej, ni ska verkligen inte ringa hultan på självaste julafton för att be honom om en sån barnslig sak. Skämmes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Fårbara rätta lite. En hälsning från Kebab. Det heter VINTERTEMA inte Jultema. Men Vintertema kanske bara är en förskönselse? Redigerad 24 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fårbara rätta lite. En hälsning från Kebab. Det heter VINTERTEMA inte Jultema. Men Vintertema kanske bara är en förskönselse? Hälsning? Är han hybernatad eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Nej då, jag är kvar! Nej, nu vill jag inte ha något vintertema längre. Screw it. Och RavenE: jag måste få veta varför du har ringt till Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Nej då, jag är kvar! Nej, nu vill jag inte ha något vintertema längre. Screw it. Och RavenE: jag måste få veta varför du har ringt till Hultenius. Det var för 1 ½ år sedan då jag höll på med en hemsida och skulle skriva om några gta-spel, kom inte på någon bra text till dem, så jag ringde honom och frågade om jag fick kopiera hans texter om spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det var för 1 ½ år sedan då jag höll på med en hemsida och skulle skriva om några gta-spel, kom inte på någon bra text till dem, så jag ringde honom och frågade om jag fick kopiera hans texter om spelen. Och han svarade ja mot sexuella tjänster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Och han svarade ja mot sexuella tjänster? Har han skvallrat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det var för 1 ½ år sedan då jag höll på med en hemsida och skulle skriva om några gta-spel, kom inte på någon bra text till dem, så jag ringde honom och frågade om jag fick kopiera hans texter om spelen. Men geez, nödvändigt att ringa. Är det fel på mail och PM? Vad hade han för dialekt? Lite nyfiken faktiskt Men jag skulle aldrig få för mig att ringa honom om jultemat. Icke! Hoppas ingen gjorde det eller ens tänkte tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts