eXotic Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Sedan förstår jag inte varför man ska ha en tomtejävel när barnen bara blir rädda för fanskapet. Det är ju det som är det roliga med julafton ju, haha. Se när den lille försöker öppna dörren, när den tittar ut så ser man paniken i ögonen innan den springer mot mamma skrikandes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Ingen idé att försöka argumentera när du har fel. Temat har varit VARJE år.Jag påpekade bara att jag först lade märke vid det runt julen/vintern 2004. Det kan mycket väl ha funnits vid 2002, är lite osäker bara... Redigerad 18 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 I am gonna tell ya - son! För att Julen i grund och botten bygger på ren religös och snevriden syn. Är starkt emot religion och allt som har med religion att göra. Många har försökt att inbilla mig att julen idag inte har med religion att göra, och så må hända men det är ändå en tradition som extremreligiösa Carola-folk har fört med sig. Sedan förstår jag inte varför man ska ha en tomtejävel när barnen bara blir rädda för fanskapet. Är även en människa som gillar sol och värme. Julen förknippas med kyla och elände. Kan väl säga en positiv grej om julen, och det är den goda maten. Men julklappar då? Är inte det positivt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Men julklappar då? Är inte det positivt?! Nej, Det är bara butikerna som har kommersialiserat julen. Den handlar om släkt och vänner. Klarar mig fint utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Men julklappar då? Är inte det positivt?! Du är ju fortfarande ett litet barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Du är ju fortfarande ett litet barn. Nja, 14. Förresten slängde iväg ett mail till Hultan för några dagar sen. Han svarade bara att han inte såg någon snö ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Nja, 14. Förresten slängde iväg ett mail till Hultan för några dagar sen. Han svarade bara att han inte såg någon snö ute. Är man fjorton är man fortfarande barn, så sluta tro något annat. Och han har så rätt i det han säger. Det är ingen snö ute, varför skulle det vara det här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Är man fjorton är man fortfarande barn, så sluta tro något annat. Och han har så rätt i det han säger. Det är ingen snö ute, varför skulle det vara det här då? Jag har aldrig trott eller sagt något annat än att jag fortfarande är barn . Bättre julkänsla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Det verkar vara rätt mycket tjafs om det här; trots att det (troligen) inte kommer bli nåt vintertema - skulle det göra er motståndare särskilt mycket om det faktiskt blev av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Nu förstår inte jag. Det är faktiskt snö ute. Men, Inget vintertema. Bort med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Nu förstår inte jag. Det är faktiskt snö ute. Men, Inget vintertema. Bort med det! Ja, uppe i Norrland eller var du bor, men här nere är i Skåne är det sommar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Ja, uppe i Norrland eller var du bor, men här nere är i Skåne är det sommar... Skåne är inte svenskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Skåne är inte svenskt. Nej det är svenskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 I am gonna tell ya - son! För att Julen i grund och botten bygger på ren religös och snevriden syn. Är starkt emot religion och allt som har med religion att göra. Många har försökt att inbilla mig att julen idag inte har med religion att göra, och så må hända men det är ändå en tradition som extremreligiösa Carola-folk har fört med sig. Sedan förstår jag inte varför man ska ha en tomtejävel när barnen bara blir rädda för fanskapet. Är även en människa som gillar sol och värme. Julen förknippas med kyla och elände. Kan väl säga en positiv grej om julen, och det är den goda maten. Men det är ju ett vintertema vi snackar om. Inte jultema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Nä, nu får någon sparka undan stenen Hultenius ligger så han kan dra igång det fina vintertemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Men det är ju ett vintertema vi snackar om. Inte jultema. "Är även en människa som gillar sol och värme. Julen förknippas med kyla och elände. " Jag gillar inte kyla heller, vilket ett vintertema är, jävligt kyligt. Nog med kyla utomhus, behöver inte komma in och se det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 "Är även en människa som gillar sol och värme. Julen förknippas med kyla och elände. " Jag gillar inte kyla heller, vilket ett vintertema är, jävligt kyligt. Nog med kyla utomhus, behöver inte komma in och se det också. Jag gillar inte heller kyla och snö. Inte ett dugg, faktiskt. Men så länge man inte fryser av den så är det ju mysigt. Alltså: det är lika mysigt att se ett snö-dekorerat forum genom datorskärmen, som det är att se på den mysiga, tysta snön genom en fönsterruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Jag gillar inte heller kyla och snö. Inte ett dugg, faktiskt. Men så länge man inte fryser av den så är det ju mysigt. Alltså: det är lika mysigt att se ett snö-dekorerat forum genom datorskärmen, som det är att se på den mysiga, tysta snön genom en fönsterruta. Din åsikt. Jag tar helt avstånd från den. Kanske ska vi skaffa ett nyårstema, ett sommartema, ett vårtema och ett hösttema också ? Redigerad 19 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Din åsikt. Jag tar helt avstånd från den. Kanske ska vi skaffa ett nyårstema, ett sommartema, ett vårtema och ett hösttema också ? Varför skulle vi? Det ena behöver ju inte leda till det andra. Klart det blir vintertema förresten, lita på Hultan Redigerad 20 december, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag röstar "Ja!" på den här frågan. Tycker dock att vi borde ha en ny jul-logo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts