Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag sätter mina byxknappar på att vi inte får något vintertema i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ingen bryr sig om din åsikt - inte jag i alla fall 7 grader är det ute nu Hehe, mitt på dagarna brukar det vara uppåt 11 här. Känns som att det är Mars eller något ute.. Fast vintertema är väl myspys? Jag sätter mina byxknappar på att vi inte får något vintertema i år. Jag vågar faktiskt att syna och höja med ett par rejäla promenadkängor á la Happy Camper. Jak er posetiv hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nu är det verkligen dags! Utan snö ute behöver man ju snö här iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag vågar faktiskt att syna och höja med ett par rejäla promenadkängor á la Happy Camper. Floppen läggs upp Hjärter Admin, Spader Moderator och Spader Spammer. -- Du måste få Hjärter Root Admin på turn eller river. Jag höjer med 3500. ------------- Jag vill inte ha något vintertema. ALLS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Har det varit vintertema varenda år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Har det varit vintertema varenda år? Nej, här på sajten är vi så alternativa så det är var tredje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Nej, här på sajten är vi så alternativa så det är var tredje år. Men jag undrar om det har varit varje år sen sidan startade? Kan någon svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Nej, här på sajten är vi så alternativa så det är var tredje år. Hahaha, okej nattens asgarv tackar jag dig för Men jag undrar om det har varit varje år sen sidan startade? Kan någon svara? Tror det, kollade lite och såg en tråd om det från 2002 så jag antar det. För det startade väl 2002? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 In med vintertemat nu! Behöer lite vinterkännsla när allt annat ser ut som det gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Fuck vintertema. Inget snö här alls, and that's the way it should be! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Fuck vintertema. Inget snö här alls, and that's the way it should be! Har en ny idol All respekt till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Jag säger ht med ett vinter tema nu! eller ett tema som är mer "annorlunda" ipb orginal temat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Jag säger ht med ett vinter tema nu! eller ett tema som är mer "annorlunda" ipb orginal temat... Håller med! Men tror inte Hultan orkar fixa ett jultema. Var de jultema förra året? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Håller med! Men tror inte Hultan orkar fixa ett jultema. Var de jultema förra året? Ja, det var det. Vi har haft det varje år sedan 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Tror inte heller att det blir nåt jultema, men LCS reklamen till ps2 borde åka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Fan...tyckte det fattades något, det är ju vinter temat :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Tror det, kollade lite och såg en tråd om det från 2002 så jag antar det. För det startade väl 2002? Jag har för mig att jag bara sett temat två gånger. Och jag har lurkat runt på forumet sedan 2002/3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag har för mig att jag bara sett temat två gånger. Och jag har lurkat runt på forumet sedan 2002/3. Ingen idé att försöka argumentera när du har fel. Temat har varit VARJE år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Ingen idé att försöka argumentera när du har fel. Temat har varit VARJE år. Men har en fråga till dig. Varför ska det inte vara jultema? Redigerad 18 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Men har en fråga till dig. Varför ska det inte vara jultema? I am gonna tell ya - son! För att Julen i grund och botten bygger på ren religös och snevriden syn. Är starkt emot religion och allt som har med religion att göra. Många har försökt att inbilla mig att julen idag inte har med religion att göra, och så må hända men det är ändå en tradition som extremreligiösa Carola-folk har fört med sig. Sedan förstår jag inte varför man ska ha en tomtejävel när barnen bara blir rädda för fanskapet. Är även en människa som gillar sol och värme. Julen förknippas med kyla och elände. Kan väl säga en positiv grej om julen, och det är den goda maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts