Henkibojj Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag vill sova Hahahaha det kan jag tänka mig när du sitter uppe halv sex på morron och varit uppe hela natten För att tillföra nåt i ämnet: Det är bättre att jultemat kommer i december, eftersom julen börjar i december, inte när snön är kommen. Att sätta igång vintertema nu är fel, snön kom ett tag men nu har vi äntligen gått tillbaka till höst igen. Förlag, kommer förmodligen hatas: Jag vill ha hösttema! Vinter- och hösttema, inte vår eller sommar. Och med hösttema menar jag inte halloween, utan höstlöv mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Hahahaha det kan jag tänka mig när du sitter uppe halv sex på morron och varit uppe hela natten För att tillföra nåt i ämnet: Det är bättre att jultemat kommer i december, eftersom julen börjar i december, inte när snön är kommen. Att sätta igång vintertema nu är fel, snön kom ett tag men nu har vi äntligen gått tillbaka till höst igen. Förlag, kommer förmodligen hatas: Jag vill ha hösttema! Vinter- och hösttema, inte vår eller sommar. Och med hösttema menar jag inte halloween, utan höstlöv mm. Ruttna löv på 'Add Reply' istället för snö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Vem har sagt att de skulle vara ruttna? Jag skulle gilla ett rödorange lönnlöv på Add Reply, och en fin bild på röd-gul-orange höstträd intill gtasajten-loggan. Exempel 1, 2 o 3. Släng in en bit av dessa i fältet ovan, det vore väl inte så dumt? Helst i stil med 3an, det är löven som är speciella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag längtar till Vinter/Jul- Temat Brukar väl komma någon gång i December? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Jag längtar till Vinter/Jul- Temat Brukar väl komma någon gång i December? Tror det brukar komma när det varit snö och kallt i större delen av landet en längre tid. Har aldrig varit något exakt datum vad jag minns, Hultenius brukade ta det när han kände föret ... Man får väl se om det blir något överhuvudtaget i år, för egen del tycker jag väl första advent är lagom. Redigerad 9 november, 2006 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Mjo, första advent är ett bra datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag vill ha vinter-temat nu. Det är så fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag vill ha vinter-temat nu. Det är så fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag vill ha vinter-temat nu. Det är så fint. GTASajtens Jultema = Stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Gillar ju iofs "standard" men om det ska va jultema så ska det vara vid första advent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag kom att tänka på en sak. Nu när vi har bytt till IPB 2.0, hur ser vintertemat ut då? Förresten, jag saknar 1.3's skin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Nej vafan, inte än på länge! Lugna er, hela känslan kommer ju försvinna om vi börjar i november, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Precis! December ska det vara, kanske 1:a dec till 1:a januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Till och med här i strängnäs har det varit snö i några dagar men det har slutat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nej nu jävlar börjar det bli dags för vintertema tycker jag! Även om det är mildare än någonsin ute ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nej nu jävlar börjar det bli dags för vintertema tycker jag! Även om det är mildare än någonsin ute ( ) Ingen bryr sig om din åsikt - inte jag i alla fall 7 grader är det ute nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vintertema! Vintertema! *Dunkar nävarna i databordet* Är det nån som vill maila Hultan om det? Jag känner att jag varit tjatig nog om både VCS-forum, DNS-haveri, webshop-beställningar och GTA2-delen på huvudsidan. Jag syns nog rätt mycket i hans inbox så han kanske förstår att jag vill ha lite förändringar och det bästa för sajten, men jag kanske går till överdrift. Så släng iväg ett vintertema-mail till webmaster@gtasajten.com vetja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Vintertema! Vintertema! *Dunkar nävarna i databordet* Är det nån som vill maila Hultan om det? Jag känner att jag varit tjatig nog om både VCS-forum, DNS-haveri, webshop-beställningar och GTA2-delen på huvudsidan. Jag syns nog rätt mycket i hans inbox så han kanske förstår att jag vill ha lite förändringar och det bästa för sajten, men jag kanske går till överdrift. Så släng iväg ett vintertema-mail till webmaster@gtasajten.com vetja! Jag slängde iväg ett i brist på annat Jag är väldigt uppdragsåtagande idag Redigerad 7 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Jag slängde iväg ett i brist på annat Jag är väldigt uppdragsåtagande idag Ok, hämta mig en öl ffs! () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tycker allt att det börjar bli dags men tror ni att det är idé att hoppas på att det kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts