[B][O][T] Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Ser gärna på MacGyver, men stör mig på alla som skall döda honom utan att lyckas.....hur svårt kan det vara? Nej vi måste binda fast honom på den här stolen med ett enkelt rep osv.... Vafan skjut ihjäl honom med en gång då Såg på avsnittet igår....när han lyckas befria sig själv, på sekunden som vanligt och skulle leta upp tjejen som dom skulle skjuta. Han tar en bil och åker rätt emot dem fast han absolut inte kan veta vart dom är! Och när dom precis skall skjuta henne då kommer McGyver precis lagom igen.... Och den där Murdoc, hur många gånger har han inte dött egentligen? Nu körde han utför ett stup efter återigen ha misslyckats döda McGyver Mmm ja man vet ju alltid hur det börjar....en bekant till McGyver eller barndomsvän hamnar i knipa o bla bla bla. Någon skall döda McGyver....misslyckas Skurkarna åker fast.... Men jag ser på serien ändå BOT Redigerad 2 november, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Killen är kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) BOT Såg också det avsnittet igår. Ganska roande ändå att man kan dra ut på det så mycket xP. Redigerad 2 november, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kollade på varenda avsnitt när jag var mindre. Men nu hvar det skitlängesen sist. Han var ju så häftig och uppfinningsrik hela tiden. Vilken hjälte Måste kolla nån dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ser gärna på MacGyver, men stör mig på alla som skall döda honom utan att lyckas.....hur svårt kan det vara? Nej vi måste binda fast honom på den här stolen med ett enkelt rep osv.... Vafan skjut ihjäl honom med en gång då En tanke som slår mig med varje gång jag ser serien. Mackan är bra, precis som Chuck Norris. De gör underhållande TV, kan man begära nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag tycker serien är övereklamerad, med gammla specialeffekter och borde läggas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag tycker serien är övereklamerad, med gammla specialeffekter och borde läggas ner. Är inte själva serien gammal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag tycker serien är övereklamerad, med gammla specialeffekter och borde läggas ner. Serien är väl nerlagd sen många år tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jadu, kan man spränga en dörr med tuggummi är man väll rätt bra antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Fan bara Älskar macgyver han e så sjukt bra asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts