Matter Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Vilka är dom 3 bästa radiolåtarna tycker ni?! Mina är: Video killed the radio star- The Buggles, dän är bara för skön I Wanna rock- Twizted Sisters, Cool rock and ´roll Broken wings- Mr mister, Vackraste låt jag nånsin hört :"> ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 A flock of seagulls - I Ran (So far away) Intro låten mr mister - Broken wings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 toto - africa ??? - turn up the radio ??? - last night a DJ saved my life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 (redigerad) Slayer-Raining Blood . Så Jävla cool låt,man skall ta en PCJ 600 och åka med cinematic camera på flygplatsen till denna låten The Buggles-Video Killed The Radio Star.Helt klart cool låt Intro låten. Den gör att man fattar att detta kommer bli ett suveränt spel innan man spelar edet och hör denna låt... Förstn Vilken radio kanal är mr mister på?? Redigerad 9 februari, 2003 av Hoggert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Mina är: Quiet riot, cum on feel the noise iron maiden, two minuits to midnight Anthrax, madhouse eller Judas preist,you've got another thing comin Fast igentligen tycker jag hela V-rock e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 11 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 Slayer-Raining Blood . Så Jävla cool låt,man skall ta en PCJ 600 och åka med cinematic camera på flygplatsen till denna låten The Buggles-Video Killed The Radio Star.Helt klart cool låt Intro låten. Den gör att man fattar att detta kommer bli ett suveränt spel innan man spelar edet och hör denna låt... Förstn Vilken radio kanal är mr mister på?? Mr Mister är på Emotion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2003 (redigerad) Twisted Sister- I Wanna Rock Ozzy Osbourne- Bark at the Moon Quiet Riot- Cum on Feel the Noise Hela VROCK är bäst!!!! Redigerad 11 februari, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts